Το πόσο γρήγορες και δυνατές είναι οι Porsche 911 Turbo, δεν θέλει ιδιαίτερη περιγραφή. Είτε μιλάμε για τη σημερινή, είτε για την προηγούμενη, και ιδίως για την κορυφαία έκδοση S, οι επιδόσεις φτάνουν στα επίπεδα hypercar. Συνυπολογίστε την έφεση του 3.8 twinturbo boxer στη βελτίωση και έχετε αποτελέσματα σαν τη γαλάζια, που βλέπουμε να περνάει «γενεές δεκατέσσερις» το δυναμόμετρο.
Βελτιωμένη από την τουρκική ES Motors, διαθέτει μια σειρά από μετατροπές στο χώρο του μοτέρ που εκτινάσσουν την απόδοση πάνω από τα 1.000 άλογα. Το πακέτο ES1200+ αποτελείται από μεγαλύτερα τούρμπο και μπεκ, νέες πολλαπλές εισαγωγής-εξαγωγής, αλλά και εγκέφαλο, προοιωνίζοντας για απόδοση πλέον των 1.200 ίππων. Το αυτοκίνητο ανέβηκε στο δυναμόμετρο και στην πρώτη του προσπάθεια, απέδωσε 1.096 ίππους. Στη δεύτερη ανέβηκε στα 1.133 άλογα (στο στρόφαλο) και στην τρίτη, στα 1.209 άλογα. Ίδια ισχύς με την Bugatti Veyron Super Sport, δηλαδή. Η τρίτη, ωστόσο, ήταν και η «φαρμακερή».
Με τα τούρμπο ρυθμισμένα στη μέγιστη πίεση, οι τέσσερις τροχοί του «αστρόπλοιου» από το Τσουφενχάουζεν περιστρέφονται με τέτοια ταχύτητα ώστε σπίναραν πάνω στα ράουλα! Οι οθόνες έδειξαν 1.355 άλογα όμως δεδομένα η ισχύς είναι μεγαλύτερη, λογαριάζοντας τις απώλειες από το σπινάρισμα. Κι όχι μόνο αυτό. Αυτή, ουσιαστικά, είναι η βολταδόρικη ρύθμιση. Υπάρχουν άλλες δυο χαρτογραφήσεις στην ECU, που αφορούν χρήση αγωνιστικού καυσίμου και προσανατολίζονται στους αγώνες dragster. Με την ανώτερη αυτών, η ισχύς ανέρχεται στους 1.600 ίππους! Δείτε εδώ τι μπορεί να κάνει μια άλλη 991.2 Turbo S με ανάλογες βελτιώσεις, για να έχετε μια εικόνα της επιτάχυνσης που μπορεί να αναπτύξει η Gulf Blue του video, άμα της αφήσουν τα λουριά.