Υπάρχουν δυο είδη video από τελικές στην autobahn: αυτά που δείχνουν sportscars και supercars να πηγαίνουν του «σκοτωμού», και αυτά όπου κανονικά μοντέλα ξεφεύγουν για λίγο από την καθημερινότητα, πηγαίνοντας τέρμα γκάζι. Με σαφώς μικρότερη ταχύτητα και απαιτώντας υπομονή, αλλά με τη δική τους, ιδιαίτερη γοητεία. Όπως το Dacia Sandero προηγούμενης γενιάς.
Εν προκειμένω, δεν πρόκειται καν για το τουρμπάτο 0.9 TCe ή το 1.500άρι ντίζελ, αλλά για το βασικό 1.0 SCe με τον ατμοσφαιρικό τρικύλινδρο των 998 κ.εκ. κάτω από το καπό. Η απόδοση των 73 ίππων στις 6.300 σ.α.λ. και 97 Nm στις 3.500 σ.α.λ. είναι πολύ καλή για τα δεδομένα του μοτέρ, με τις επιδόσεις να κυμαίνονται σε επαρκές επίπεδο, συνεπικουρούμενες και από το χαμηλό βάρος των 969 κιλών. Τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε 14,3 δλ. ενώ αρκετές στιγμές αργότερα, το κοντέρ θα δείξει την τελική των 158 χλμ./ώρα
Με μπόλικη υπομονή ακόμα και μοντάζ στα πλάνα, ώστε να μην χάνεται χρόνος, το ταχύμετρο του ρουμανικού σουπερμίνι θα σκαρφαλώσει μέχρι τα 170 χλμ./ώρα. Εξάλλου, κι ως γνωστόν, σημασία δεν έχει ο προορισμός αλλά το ταξίδι.