Δεν είναι τυχαίο πως ο 2JZ-GTE μνημονεύεται ακόμα και θα μνημονεύεται ες αεί, μαζί με την 4η γενιά της Toyota Supra. Όσο γρήγορη κι αν είναι η διάδοχος, όσα άλογα κι αν φτάσει το μοτέρ της BMW, σαν τον θρυλικό ιαπωνικό κινητήρα δεν έχει.
Δείτε ακόμα: GT-R και Supra 1.000+ ίππων στην autobahn (+video)
Το ιαπωνικό μοτέρ, μαζί με τον RB26DETT των Nissan Skyline, λατρεύονται σαν θεότητες στον χώρο της βελτίωσης. Διόλου τυχαία, καθότι ήταν εκ των πρωτοπόρων που μπόρεσαν να παράξουν 1.000 άλογα χωρίς να ανατινάζονται και δίχως να είναι παντελώς ακατάλληλα για καθημερινή χρήση. Το ακριβώς αντίθετο! Υπάρχουν πολλές Supra στα 1.000 και παραπάνω άλογα, που χρησιμοποιούνται κάθε μέρα. Κι αν βρεθούν σε τμήμα autobahn δίχως όριο ταχύτητας, εξαπολύουν την οργή του δεξιού πεντάλ με πάσα βιαιότητα.
Αυτή που θα παρακολουθήσουμε, βρίσκεται στα 1.240 άλογα. Εξωτερικά δεν ξεχωρίζει, καθώς πρέπει να ακούσεις το απειλητικό γουργουρητό στο ρελαντί για να υποψιαστείς πως κάτω από το καπό υπάρχει «βόμβα». Και τίποτα δεν σε προϊδεάζει για τον «πόλεμο» που ξεσπάει μόλις πατήσεις γκάζι.
Διαβάστε επίσης: Όταν η Toyota Supra «έδερνε» τον ανταγωνισμό (+video)
Το ξέσπασμα του 3λιτρου straight six τούρμπο είναι σοκαριστικό, φτάνοντας μέχρι τις 10.000 σ.α.λ.! Ο ρυθμός που μαζεύει χιλιόμετρα, τρομακτικός. Το ίδιο και ο τρόπος που οι πίσω τροχοί πασχίζουν να περάσουν την ισχύ στο δρόμο, σπινάροντας μέχρι την 4η! Ο οδηγός δεν προκαλεί την τύχη του, ειδικά βλέποντας φορτηγά να κυκλοφορούν στις υπόλοιπες λωρίδες. Ενδεχομένως να τρομάζει κιόλας από τον καταιγισμό του μοτέρ. Μπορεί να τον κατηγορήσει κανείς; Θεωρητικά το αυτοκίνητο ξεπερνά τα 350 χλμ./ώρα τελικής, με τον ίδιο να φτάνει άνετα στα 310 χλμ./ώρα, αλλά να αφήνει λόγω κίνησης στις υπόλοιπες λωρίδες.
Δείτε ακόμα: Mercedes-AMG A45 465hp αγγίζει τα 300 (+video)