Η σειρά Super Duty της Ford είναι από τις αγαπημένες των οδηγών στις Η.Π.Α., με το F-250 1ης γενιάς να «τρομοκρατεί» τους δρόμους από το 1999. Το συγκεκριμένο μοντέλο κυκλοφόρησε με μια σειρά από V8 κινητήρες, βενζίνης και ντίζελ, όμως ο πιο διαδεδομένος είναι ο PowerStroke πετρελαιοκινητήρας των 7.3 λίτρων σε τρεις εκδόσεις: 235 ίππων και 678 Nm ροπής, 250 ίππων και 712 Nm ροπής, αλλά και 275 ίππων με την ίδια ροπή. Κοινώς, μιλάμε για ένα θεριό στην περιοχή των 700 Nm, που μάλιστα αποδίδονται στις μόλις 1.600 σ.α.λ. Κι όμως, ένας οδηγός δεν κατάφερε να περάσει μια απλή ανηφόρα!
Διαβάστε επίσης: Καμουφλάρουν αυτοκίνητα για να γλιτώσουν την κλήση!
Το συγκεκριμένο μάλιστα είναι διασκευασμένο σε εξάτροχο, ωστόσο η μετατροπή δεν φαίνεται να είναι πετυχημένη, από την στιγμή που κολλάει σε ένα τέτοιο σημείο. Ο πρώτος και ο δεύτερος άξονας φαίνονται περισσότερο διακοσμητικοί παρά λειτουργικοί, καθώς όπως βλέπουμε στο video η κίνηση μεταδίδεται μόνο στους δυο πίσω τροχούς.
Εδώ δυο ενδεχόμενα υπάρχουν: είτε πρόκειται για την πισωκίνητη έκδοση, είτε ο οδηγός του είναι τόσο αμελής που δεν ενεργοποιεί την τετρακίνηση. Λογικά η πρώτη περίπτωση είναι η επικρατέστερη, όμως και πάλι το «διαφορικό» που κάνει ο εσωτερικός τροχός αντιμετωπίζεται εύκολα με λιγότερο γκάζι, άνοιγμα της τροχιάς ή για τους πιο μυημένους, ελαφρύ τσίμπημα με το αριστερό στο φρένο.
Δείτε ακόμα: Ληστεία με Shelby Mustang στην Πέτρου Ράλλη!