Συνήθως τα μοντέλα της BMW αλλάζουν μοτέρ μεταξύ τους, όταν μιλάμε για βελτιωτικές παρεμβάσεις. 316 με μοτέρ M3, M3 με κινητήρα M5, M5 με καρδιά M5 (ο V10 της E60 στο μηχανοστάσιο της E39, ας πούμε) και πάει λέγοντας. Βέβαια δεν κάνει κακό μια διαφορετική πινελιά, με αέρα Αμερικής.
Δείτε ακόμα: Πωλείται η τελευταία BMW V8 με χειροκίνητο κιβώτιο!
Στην οποία τα πάντα περιστρέφονται γύρω από τους V8. Οπότε ήταν αναμενόμενο για τον S50/S52 εν σειρά εξακύλινδρο της πιο παρεξηγημένης M3, να δώσει την θέση του σε κάποιον αμερικάνικο οχτακύλινδρο. Στην προκειμένη, ανέλαβε δράση ο 5λιτρος Coyote που συναντάμε κάτω από το καπό της Ford Mustang GT –προ facelift-, με την απόδοση να φτάνει τους 430 ίππους στις 6.500 σ.α.λ. και τα 529 Nm ροπής στις 4.250 σ.α.λ. Κοινώς η συγκεκριμένη E36 ρίχνει 10 ίππους στην μεθεπόμενη E92, με τον V8 των 4.2 λίτρων, και 129 ολόκληρα Nm ροπής!
Από πλευράς εμφάνισης, το Pandem body kit αναλαμβάνει να διατυμπανίσει το κτηνώδους του χαρακτήρα. Η Pandem είναι θυγατρική της Rocket Bunny, της ιαπωνικής εταιρίας που μας έχει δώσει τα γνωστά body kits, όπως αυτό στην νέα Toyota Supra.
Διαβάστε επίσης: BMW M3 E92 με μοτέρ Skyline «λυσσάει» στις 10.000 σ.α.λ. (+video)
Νούμερα επιδόσεων δεν υπάρχουν, όμως σίγουρα τα πρώτα 100 χλμ./ώρα έρχονται πολύ ταχύτερα από τα 5,7 δλ. που ήθελε η M3 E36 με τον 3λιτρο των 286 ίππων και τα 5,2 με τον 3.2 των 321. Πιθανότατα να βρίσκεται -όπως και από πλευράς δύναμης- στα επίπεδα της E92, η οποία απαιτούσε 4,6 δλ. για την ίδια μέτρηση με το 6αρι χειροκίνητο κιβώτιο.
https://www.facebook.com/TarmacOffensive/videos/1653107238047924/