To CR-V είναι ένα από τα πιο καλοστημένα SUV, ανεξαρτήτως κατηγορίας τιμής, κάτι που διαπιστώσαμε ιδίοις όμμασι και εν τοις πράγμασι στην δοκιμή του «μεγάλου», με τα 193 άλογα και το κιβώτιο CVT. Οι συνάδελφοι στο km77.com πήραν την έκδοση με το χειροκίνητο κιβώτιο, το οποίο προσφέρεται με 20 ίππους λιγότερους, και την υπέβαλλαν στην «δίκη» της απότομης αλλαγής λωρίδας.
Δείτε ακόμα: «Γονάτισε» το Mazda CX-3 στο τεστ αποφυγής ταράνδου (+video)
Το ιαπωνικό SUV δεν αντιμετώπισε κανένα πρόβλημα στην μετατόπιση των 1.600 κιλών του, με ταχύτητα εισόδου τα 75 χλμ./ώρα. Το κοντέρ θα μπορούσε να γράψει και 76, αν ο δοκιμαστής δεν «έκοβε» νωρίτερα το τιμόνι στην είσοδο για τον δεύτερο διάδρομο, καθώς δεν περίμενε ότι το μεγάλο Honda θα ήταν τόσο άμεσο στις εντολές του. Από εκεί και πάνω, το όριο μπήκε από την πρόσφυση των εμπρός ελαστικών. Τα 77 και 79 χλμ./ώρα είναι ταχύτητες στις οποίες μπορεί να ανταπεξέλθει το CR-V -κατά δήλωση του δοκιμαστή- αρκεί να τοποθετηθούν αμιγώς ασφάλτινα ελαστικά.
Διαβάστε επίσης: Τι πληρώνει και πόσο καίει το νέο Honda CR-V Hybrid;
Φυσικά, ακόμα και έτσι, η επίδοσή του είναι εξαιρετική ισοφαρίζοντας την τετράθυρη έκδοση του Civic και ευρισκόμενο μόλις 4 χλμ./ώρα πίσω από το πολύ ελαφρύτερο και ευέλικτο Jazz 1.5 i-VTEC!