Πλησιάζουμε στο ντεμπούτο της Mercedes EQG, με τις δημόσιες εμφανίσεις και τις πληροφορίες για την ηλεκτρική G-Class να πληθαίνουν. Τα τελευταία πλάνα μας έρχονται από τον περιβάλλοντα χώρο του εργοστασίου, στη Στουτγκάρδη, όπου το «πριζωμένο» G-Wagen πραγματοποιούσε δοκιμές.
Το καθιερωμένο μπλε-μαύρο καμουφλάζ θα μπορούσε να πάρει θέση και ως χρώμα στην παλέτα, καθώς καλύπτει την EQG σχεδόν από την έναρξη των δοκιμών. Πλέον βέβαια περισσότερο ως διχρωμία λειτουργεί, παρά κρύβει τις λεπτομέρειες του αμαξώματος. Η κλειστή μάσκα, για παράδειγμα, που αποτελεί και την ειδοποιό διαφορά συγκριτικά με την G-Class, φαίνεται δια πρώτης ματιάς. Τα κυκλικά LED επίσης, όπως και τα ανάλογης τεχνολογίας παραλληλόγραμμα πίσω. Στο εσωτερικό γνωρίζουμε ότι θα έχει διπλές οθόνες 12,3 ιντσών για ψηφιακό καντράν και σύστημα πολυμέσων, ωστόσο τα πολύ ενδιαφέροντα αφορούν τα δρώμενα κάτω από το αμάξωμα.
Η EQG εξοπλίζεται με τέσσερις ηλεκτροκινητήρες, επιτρέποντας τη βέλτιστη κατανομή ροπής σε κάθε τροχό ξεχωριστά. Από τη στιγμή που μιλάμε για G-Class, καταλαβαίνουμε πόσο σημαντικό είναι αυτό το προσόν στις εκτός δρόμου διαδρομές. Επειδή επίσης μιλάμε για G-Class, ξέρουμε ότι το μέγεθος θέτει περιορισμούς. Η Mercedes δεν ανακοινώνει ακόμα χαρακτηριστικά, αλλά γνωρίζουμε πως η EQG διαθέτει παρεμφερείς διαστάσεις με τη θερμική αδερφή της. Συνεπώς έχουμε κοντά στα 5 μέτρα μήκος και 2 μέτρα πλάτος – ύψος, ενώ και το βάρος κινείται πολύ πάνω από τους 2 τόνους. Για πρώτη φορά, ωστόσο, μας έρχονται πληροφορίες σχετικά με τη δύναμη, που θα κληθεί να κινήσει το γερμανικό «τανκ».
Η τετράδα των ηλεκτρικών μοτέρ αναμένεται να παράγει συνδυαστικά τουλάχιστον 600 ίππους, με κάποιες αναφορές να τοποθετούν την απόδοση στα 670 άλογα. Η ροπή φυσιολογικά θα κυμαίνεται το λιγότερο στα 850 Nm, με την ακαριαία απόκριση να εκτινάσσει τις επιδόσεις. Το 0-100 χλμ./ώρα υπολογίζεται σε λιγότερο από 5,0 δλ., ενώ η αυτονομία λέγεται πως θα φτάνει στα 500 χλμ. Μέχρι το τέλος του έτους θα έχουμε την πρεμιέρα της EQG, άρα και όλα τα επίσημα χαρακτηριστικά της.