Η Skoda ανήκει πλέον στην αφρόκρεμα των mainstream κατασκευαστών, σημειώνοντας το ένα ρεκόρ πωλήσεων μετά το άλλο και διαθέτοντας τόσο πλήρη αυτοκίνητα, που προκαλεί την αντίδραση ακόμα και της ίδιας της VW! Το Βόλφσμπουργκ έπαιξε τον μεγαλύτερο ρόλο στην αναμόρφωση της τσέχικης φίρμας, σηματοδοτώντας την αλλαγή πορείας με το Felicia. Τα πρώτα δείγματα ωστόσο, είχαν φανεί ήδη από το Favorit. Το συγκεκριμένο δε, είναι το πιο καλοδιατηρημένο στον κόσμο. Κι όχι μόνο αυτό, αλλά είναι και ελληνικής καταγωγής!
Πρώτη φορά που ταξινομήθηκε ήταν στην Αθήνα, 30 χρόνια πριν. Αγορασμένο ολοκαίνουργιο το 1993, με τον πρώτο ιδιοκτήτη να το φυλά ως κόρη οφθαλμού και να του «βάζει» μόλις 34 χλμ. -όσα η απόσταση από την αντιπροσωπεία έως το γκαράζ- μέχρι πέρσι, όταν το πούλησε για 24.000 ευρώ! Το αυτοκίνητο πέρασε στα χέρια του Τσέχου οδηγού αγώνων Jiří Mičánek, ο οποίος το παρέλαβε από τη Φρανκφούρτη και συνεχίζει να το συντηρεί σε επίπεδα μουσειακού εκθέματος. Είναι χαρακτηριστικό πως στο οδόμετρο έχουν προστεθεί μόλις 3 χιλιόμετρα (37 χλμ. πια), ενώ στο εσωτερικό υπάρχουν ακόμα οι ζελατίνες και το χαρτί στα πατάκια από το τελευταίο πλύσιμο του Favorit, στα μέρη μας!
Η κατάσταση στην οποία διατηρείται κρίνεται ως αψεγάδιαστη, με το αμάξωμα να μην έχει θαμπάδες ή βαθουλώματα (γρατζουνιές υπάρχουν πάντως), ενώ εννοείται ότι απουσιάζουν πάσης φύσεως σκουριές και «σάπια». Σε ίδιο επίπεδο καινούργιου το εσωτερικό, όπου τα πάντα –συμπεριλαμβανομένου του ρολογιού αντί στροφόμετρου- δουλεύουν σαν… ρολόι. Επενδύσεις και πλαστικά, που μιμούνται και ξύλινες ενθέσεις, επίσης σε άψογη κατάσταση.
Την κίνηση αναλαμβάνει ο τετρακύλινδρος των 1.289 κ.εκ. απόδοσης 62 ίππων στις 5.000 σ.α.λ. και 99 Nm στις 3.000 σ.α.λ. Συνδυάζεται με 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο και επιταχύνει το Favorit στα 100 χλμ./ώρα από στάση σε 15,2 δλ., με την τελική να φτάνει στα 150 χλμ./ώρα.