Η VW έχει μπει για τα καλά στην ηλεκτρική εποχή, αφήνοντας όμως μέχρι τώρα τις κορυφαίες εκδόσεις GTI. Μην μπερδεύεστε με τα Golf και Passat GTE, που είναι plug-in υβριδικά, ούτε με τις εκδόσεις GTX των ID. To ιστορικό λογότυπο – συνώνυμο ολόκληρης της κατηγορίας των hot hatches,παραμένει μέχρι σήμερα ίδιο κι απαράλλαχτο από το 1976, όταν εμφανίστηκε το πρώτο Golf GTI. Πλέον, όμως, ήρθε η ώρα της αλλαγής και για αυτό.
Όπως φανερώνουν σκίτσα από το Γερμανικό Γραφείο Ευρεσιτεχνιών, η VW αντικαθιστά το «I» (βλέπε «injection») με κεραυνό ως ένδειξη μερικού η πλήρους εξηλεκτρισμού των πιο γρήγορων -πλην R- μοντέλων της. Από τη στιγμή που το λογότυπο «GTE» αφορά τα PHEV και το «GTX» την γκάμα ID., λογικά το νέο σήμα προοιωνίζει δυο αλλαγές: αφενός την προσθήκη ηλεκτροκινητήρα στα θερμικά μοτέρ των GTI, αφετέρου στην εξέλιξη αμιγώς ηλεκτρικού Golf και κορυφαίας έκδοσης για αυτό. Αμφότερα τα σενάρια «παίζουν» πολύ δυνατά τον τελευταίο χρόνο, ιδιαίτερα εκείνο ενός EV Golf στην επόμενη γενιά του γερμανικού μικρομεσαίου.
Σύμφωνα με τον CEO της εταιρίας, Thomas Schaefer, πάντως το σημερινό Golf έχει ακόμα πορεία μπροστά του. Κατά τον Γερμανό επικεφαλής της VW, το Golf MK8 θα μείνει κοντά μας μέχρι το τέλος της δεκαετίας, «με τις απαραίτητες βελτιώσεις». Μέρος αυτών θα μπορούσε να είναι η περαιτέρω υβριδοποίηση των κινητήρων του, περιλαμβανομένου του 2.0 TSI που συναντάμε στο GTI. Εξέλιξη που θα υποστήριζε πλήρως την αλλαγή στο λογότυπο, με τον κεραυνό να εκφράζει ένα ήπια υβριδικό σύστημα 48 Volt. Δεν αποκλείεται, βέβαια, το εξηλεκτρισμένο GTI να αφορά και τη σπορ έκδοση του ID.2, αν και μέχρι τώρα όλα τα γρήγορα ID. ονομάζονται GTX.