Ουδείς εξαιρείται από την ηλεκτροκίνηση, όσο κι αν η εναλλακτική των e-fuels δίνει κουράγιο στους κινητήρες εσωτερικής καύσης. Ούτε τα supercars, ούτε τα hypercars, ούτε καν τα muscle cars που είναι συνυφασμένα με τους V8, δεν μπορούν να απαρνηθούν τις ηλεκτρικές εξελίξεις. Η Chevrolet Camaro συνιστά το πιο πρόσφατο οχυρό που πέφτει, με τη συλλεκτική Collector’s Edition να είναι ο τελευταίος σημαιοφόρος της βενζίνης για ένα από τα θρυλικότερα ονόματα της αυτοκίνησης.
Η Camaro Collector’s Edition διακρίνεται για το Panther Black μεταλλικό χρώμα του αμαξώματος, τις μαύρες λωρίδες που το διατρέχουν, τις επίσης μαύρες 20άρες ζάντες, το splitter στον εμπρός προφυλακτήρα και τη σταθερή αεροτομή στο πίσω μέρος. Η κορυφαία κομπρεσοράτη ZL1 έχει τα δικά της προνόμια, όπως εντοπίζονται στις διαφορετικές ζάντες, τη ματ βαφή (Panther Matte Black), στην πλακέτα με τον αριθμό παραγωγής στο εσωτερικό και το ασορτί ρολόι της Shinola, που δίδεται στον ίδιο χρωματισμό με εκείνον του αμαξώματος.
Η παραγωγή της ZL1 Collector’s Edition θα περιοριστεί στις 350 μονάδες, ωστόσο οι εκδόσεις 1LT, LT1 και 1SS προσφέρονται δίχως περιορισμό στη διαθεσιμότητα. Σε κάθε περίπτωση μιλάμε για συνδυασμό αποκλειστικά με V κινητήρα, καθώς ο 2.0λιτρος τετρακύλινδρος τούρμπο των 275 ίππων καταργείται. Συνεπώς βασική επιλογή από εδώ και μέχρι το φινάλε της παραγωγής, στο τέλος της χρονιάς, είναι ο ατμοσφαιρικός 3.6 V6 των 335 ίππων και 383 Nm. Στη συνέχεια αναλαμβάνει ο επίσης ατμοσφαιρικός 6.2 V8 των 455 ίππων και 617 Nm, ενώ στην κορυφή συναντάμε τη μηχανικά υπερσυμπιεζόμενη μορφή του με 660 ίππους και 868 Nm ροπής, που τροφοδοτούν την πανίσχυρη ZL1.
Αξίζει να σημειωθεί πως το τέλος δεν αφορά μόνο τη θερμική φύση της Camaro, αλλά ενδεχομένως και ολόκληρου του μοντέλου. Οι Αμερικανοί έχουν μεν αποσαφηνίσει πως αν υπάρξει επόμενη γενιά (στις 6 μέχρι σήμερα) θα είναι ηλεκτρική, όμως υπάρχει αυτό το «αν». Οι χαμηλές πωλήσεις συγκριτικά με τη Ford Mustang και το Dodge Challenger έχουν προκαλέσει προβληματισμό στη General Motors, η οποία δεν αποκλείεται να τραβήξει, αντί να βάλει, (σ)την πρίζα από το 56χρονο muscle car (το 1967 η πρώτη εμφάνιση της Camaro).