Ο πιο διάσημος κινητήρας της Nissan είναι -με διαφορά- ο RB26DETT: ο εξακύλινδρος εν σειρά twinturbo των 2.6 λίτρων, που συναντάμε στα Skyline R32, R33 και R34. Ο VR38DETT του GT-R έχει χαράξει τη δική του, μοναδική, πορεία από το 2009 και συνεχίζει ακάθεκτος, αλλά ακόμα δεν τοποθετείται ιστορικά στο ίδιο ράφι με τον RB26. To ίδιο ισχύει για τον SR20DET, που λανσαρίστηκε και κυκλοφορούσε περίπου το ίδιο χρονικό διάστημα με το μοτέρ των πιο θρυλικών Skyline.
Ο υπερτροφοδοτούμενος τετρακύλινδρος των 1.998 κ.εκ. έκανε πρεμιέρα το 1989, στο μηχανοστάσιο του Silvia S13, και έμεινε στην παραγωγή μέχρι το 2003. Σε αυτά τα 14 χρόνια μεγαλούργησε κάτω από τα καπό των Silvia S13/S14/S15 και μετέτρεψε το drift σε παγκόσμιο φαινόμενο, ενώ είδε τη χάρη του να φτάνει μέχρι το WRC! Όχι με τη «Σιλβή», φυσικά, αλλά με το Sunny GTi-R Group A. Η homologation special εκδοχή του αγωνιστικού Sunny υπήρξε ένα από τα πρώτα ιαπωνικά rally replicas, με τον SR20DET να κάνει τεράστια καριέρα και ως «τροπέτο» σε διάφορα 1.400άρια ή 1.600άρια Sunny (το Gr. A στα χέρια του Tommi Makinen εδώ).
Σχεδόν 20 χρόνια μετά την τελευταία εμφάνιση σε μονάδα παραγωγής, ο SR20 επανέρχεται στην κυκλοφορία! Η Nissan, σε συνεργασία με τον βελτιωτή-ντίλερ Mercury Japan, θα ξαναβγάλει τον 2.0λιτρο τούρμπο σε ολοκαίνουργια μορφή, έστω σε περιορισμένο αριθμό αντιτύπων. Μόλις 30 μοτέρ προβλέπεται να κατασκευαστούν, κυρίως για αγωνιστική χρήση. Τεχνικά χαρακτηριστικά δεν ανακοινώνονται ακόμα, ωστόσο πιθανότατα να μιλάμε για την ισχυρότερη μορφή των 270 ίππων, που είχαμε δει στο Nismo 270R (το κορυφαίο S14). Η βασική μορφή του SR20DET βρισκόταν στα 200 άλογα, το κορυφαίο μη Nismo Silvia -το S15 Spec R- στους 250 ίππους, ενώ το Sunny GTi-R στα 220 άλογα. Όλα αυτά προ βελτιώσεων, καθώς ο ιαπωνικός κινητήρας (όπως όλοι οι συμπατριώτες της εποχής) ήταν εξαιρετικά δεκτικός στο «πείραγμα».
Από τιμολογιακής άποψης τώρα, οι νέοι κινητήρες αναμενόμενα δεν είναι ιδιαίτερα φτηνοί. Κάθε κομμάτι τιμολογείται στα 1,33 εκατ. γεν, ή 9.248 ευρώ.