Το έχουμε πει, οι ανακλήσεις δεν κοιτάνε σήματα και τιμές. Κάθε κατασκευαστής έχει μπει στη διαδικασία τουλάχιστον μια φορά, και για κάποιον ιδιαίτερο λόγο. Προγράμματα ανάκλησης δεν ανακοινώνονται μόνο για αερόσακους ή ηλεκτρονικά, αλλά και για πιο περίεργα αίτια. Η Bentley, ας πούμε, φωνάζει στα συνεργεία πάνω από 1.600 Flying Spur, γιατί μπορεί να πέσουν οι οθόνες τους!
Συγκεκριμένα οι οθόνες που φιλοξενούνται στις πλάτες των εμπρός καθισμάτων και προσφέρουν ψυχαγωγία στους πίσω επιβάτες. Όπως αναφέρει η φίρμα από το Crewe, τα μόνιτορ στερεώνονται σε ελαττωματικά στηρίγματα και ως εκ τούτου εγκυμονούν κίνδυνοι να βρεθούν στα πόδια ή την αγκαλιά όποιου βρίσκεται στο πίσω κάθισμα. Το πρόβλημα εντοπίζεται σε σφάλμα του προμηθευτή (Linecross Composites Ltd, για όποιον ενδιαφέρεται) και αφορά 1.659 Flying Spur, χρονολογίας από 2020 μέχρι φέτος. Μιλάμε, δηλαδή, για αυτοκίνητα το πολύ τριετίας, περιλαμβάνοντας και ολοκαίνουργια.
Η σωστή τοποθέτηση των οθονών είναι καίριας σημασίας για τη βρετανική λιμουζίνα, καθώς πρόκειται για ένα αυτοκίνητο που ξεκινά από τα 544 και φτάνει μέχρι τα 635 άλογα. Με επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα που ξεκινά από τα 4,3 δλ. για την 2.9 V6 Hybrid των 544 ίππων, κατεβαίνει στα 4,1 δλ. για την 4.0 V8 twinturbo των 550 ίππων και πέφτει κάτω από τα 4,0 δλ. (3,8) για την κορυφαία 6.0 W12 twinturbo των 635 ίππων, η στερέωση των πάνελ είναι ζωτικής σημασίας για να μην προκύψουν «ιπτάμενα» αντικείμενα στην υπερπολυτελή καμπίνα, σε δυνατό πάτημα του γκαζιού.