H Tata μπαίνει για πρώτη φορά στην κατηγορία των κουπέ-SUV, βάζοντας στην παραγωγή το πρωτότυπο Curvv. Ένα αυτοκίνητο που παρουσιάστηκε πρώτη φορά πριν δυο χρόνια, για να πάρει τώρα το πολυπόθητο «ΟΚ» και το δρόμο προς τις αντιπροσωπείες, προκειμένου να δώσει στο αγοραστικό κοινό μια πολύ φθηνότερη εναλλακτική της BMW X2.
Βέβαια τα δυο μοντέλα καμία σχέση δεν έχουν μεταξύ τους, πλην στο σχήμα του αμαξώματος. Οι σχεδιαστές του Curvv εμπνεύστηκαν ξεκάθαρα από τις γραμμές της X2, ειδικά στη διαμόρφωση του πίσω μέρους, ωστόσο ομολογουμένως έκαναν πολύ καλή δουλειά στη δημιουργία μιας ιδιαίτερης πρότασης. Το νέο crossover της Tata δείχνει δυναμικό από μπροστά, συνδυάζοντας ιδανικά το αιχμηρό ρύγχος με τα ενιαία LED και τον επιθετικό προφυλακτήρα, ενώ κερδίζει τις εντυπώσεις και πίσω. Το μέγεθος δεν είναι μεγάλο, παρότι φαίνεται τέτοιο, καθώς το μήκος δεν ξεπερνά τα 4,31 μέτρα και το πλάτος τα 1,81 μέτρα (2,56 μέτρα μεταξόνιο, 1,63 μ. το ύψος). Εντύπωση προκαλούν οι πτυσσόμενες χειρολαβές, την ώρα που οι όμορφες ζάντες κυμαίνονται στις 17-18 ίντσες.
Από το εσωτερικό δεν έχουμε εικόνα, ωστόσο οι Ινδοί αναφέρουν διπλές οθόνες στην κορυφή του ταμπλό, με 10,25 ίντσες για τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και 12,3 ίντσες για το σύστημα πολυμέσων. Η ευρυχωρία υπολογίζεται στα πολύ δυνατά σημεία του Curvv, το οποίο μπορεί να φιλοξενήσει έως 5 ενήλικους και 422 λίτρα αποσκευών.
Την κίνηση του νέου Tata αναλαμβάνουν τρία διαφορετικά κινητήρια σύνολα, ένα για κάθε τύπο: βενζίνη, ντίζελ και αμιγώς ηλεκτρικό. Ένας 1.200άρης τρικύλινδρος τούρμπο 127 ίππων αναλαμβάνει τα της αμόλυβδης, ενώ τα του πετρελαίου είναι υπόθεση ενός 1.500άρη ντίζελ 114 ίππων και 260 Nm. Το Curvv EV διατίθεται σε δυο εκδόσεις, με ηλεκτροκινητήρα 150 ή 167 ίππων, και μπαταρία 45 ή 55 kWh. Σύμφωνα με τους Ινδούς η αυτονομία στη βασική έκδοση κυμαίνεται στα 330-350 χλμ., για να φτάσει μέχρι τα 400-425 χλμ. εκείνη με τη μεγαλύτερη συστοιχία. Από πλευράς τιμής τώρα, το Curvv αναμένεται να ξεκινά από τις 10,5 εκατ. ρουπίες, που ισοδυναμούν με περίπου 11.500 ευρώ.