Η Suzuki μέχρι τώρα δεν ακολουθούσε το ρεύμα της ηλεκτροκίνητης εποχής, αλλά δεν υπήρχε να μείνει πίσω από τις εξελίξεις. Το πρωτότυπο eVX που μόλις παρουσιάστηκε είναι η απόδειξη, προετοιμάζοντας το έδαφος για το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο της φίρμας από το Χαμαμάτσου.
Το eVX Concept παρουσιάστηκε στην έκθεση Auto Expo της Ινδίας, αποτελώντας προϊόν της Maruti Suzuki. Η σχεδίαση είναι με διαφορά ό,τι πιο εντυπωσιακό έχουμε δει από την ιαπωνική φίρμα, με τα φωτιστικά σώματα σε σχήμα οριζόντιου «V» να μαγνητίζουν τα βλέμματα και να ενώνονται μεταξύ τους, μέσω μιας γυάλινης λωρίδας. Το μεγάλο σήμα της Suzuki βρίσκεται ακριβώς από κάτω στην κλειστή μάσκα, η οποία ουσιαστικά παίζει και το ρόλο του προφυλακτήρα φιλοξενώντας τα απαραίτητα crossover στοιχεία, με τη μορφή προστατευτικών πλαστικών και ποδιάς.
Τα προστατευτικά κυριαρχούν και στο πλάι, όπου εντυπωσιάζουν οι φαρδείς ώμοι και οι πτυσσόμενες χειρολαβές των θυρών, δείγμα της έμφασης που έχει δοθεί στην αεροδυναμική απόδοση του eVX. Φαίνεται και από τις ειδικά σχεδιασμένες των 20 ιντσών, αλλά και τις κάμερες αντί καθρεπτών, εξάλλου. Πίσω συναντάμε μια φουτουριστική και δυναμική παραλλαγή της εικόνας του S-Cross, με τα λεπτά και ενιαία φωτιστικά σώματα να αναδεικνύουν τη μυώδη διαμόρφωση του προφυλακτήρα.
Παρά το χορταστικό look, το eVX έχει ακριβώς ίδιο μήκος με το S-Cross (4.300 χλστ.), παρεμφερές πλάτος (1.800 χλστ. αντί 1.785) και ανάλογο ύψος (1.600 χλστ. αντί 1.585, μεταξόνιο δεν ανακοινώνεται). Με άλλα λόγια, σαν να λέμε προπομπός του ηλεκτρικού S-Cross. Την κίνησή του αναλαμβάνει μια μπαταρία 60 kWh, που ανακοινώνεται με μέγιστη αυτονομία στα 500 χλμ. Αριθμός, ωστόσο, που προκύπτει από τον -σαφώς πιο αισιόδοξο σε σχέση με το WLTP- ινδικό κύκλο μετρήσεων MIDC. Αναφορικά με τον αριθμό των ηλεκτροκινητήρων δεν υπάρχουν πληροφορίες, με τη Suzuki να δηλώνει πως «το eVX συνδυάζει το 4×4 DNA της εταιρίας με τα οφέλη της ηλεκτροκίνησης». Οπότε δεν αποκλείεται να είναι τετρακίνητο.
Παρότι το eVX μοιάζει πως θα μπορούσε να περάσει στην παραγωγή σχετικά σύντομα, κατόπιν και των απαραίτητων αλλαγών σε σχέση με το πρωτότυπο, το πρώτο ηλεκτρικό Suzuki δεν αναμένεται πριν το 2025.