Αυτό που λείπει περισσότερο από όταν καταργήθηκαν τα Subaru STI, δεν είναι ούτε οι επιδόσεις, ούτε ο χαρακτήρας. Αυτή η χαρακτηριστική «απλώστρα» στο πίσω μέρος, που γαλούχησε γενιές και γενιές petrolhead μαζί με την αντίστοιχη των Mitsubishi Evo, είναι που έχει αφήσει δυσαναπλήρωτο κενό στις καρδιές μας. Ένα κενό που έρχεται να γεμίσει, όσο μπορεί, το νέο WRX Club Spec.
Μια ειδική έκδοση του «Ρεξ» αποκλειστικά για την αγορά της Αυστραλίας, που θα διατεθεί σε μόλις 150 κομμάτια. Κάθε ένα από αυτά βασίζεται στο αμερικανικό TR, αλλά διαχωρίζουν τη θέση τους μέσα από τη χαρακτηριστικότατη αεροτομή που επαναφέρει μνήμες STI. Οι 19άρες ζάντες σε ελαστικά Bridgestone Potenza S007 (245/35), τα φρένα της Brembo από πίσω με δίσκους 340 χλστ. εμπρός και 326 χλστ. πίσω, τα σφιχτότερα ελατήρια, τα νέα αμορτισέρ και το αναβαθμισμένο σύστημα διεύθυνσης ολοκληρώνουν το αγωνιστικών καταβολών παρουσιαστικό, όπως και τα μπάκετ της Recaro στο εσωτερικό.
Εξίσου καίρια διαφοροποίηση μεταξύ των άλλων WRX και του Club Spec συναντάμε στη μετάδοση, όπου το «φτερωτό» προσφέρεται αποκλειστικά με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο αντί του CVT Lineatronic. Η απόδοση του τετρακύλινδρου 2.4λτ. τούρμπο boxer παραμένει στα 275 άλογα και 350 Nm, ωστόσο λόγω κιβωτίου δεν αποκλείεται να είναι ταχύτερο από τα 5,8 δλ. που θέλει το CVT για το 0-100 χλμ./ώρα (στα 245 χλμ./ώρα η τελική, σταθερά). Προφανέστατα η κίνηση μεταφέρεται σε όλους τους τροχούς, μέσω του ηλεκτρονικά ελεγχόμενου συστήματος Symmetrical All Wheel Drive.
Τιμές ακόμα δεν ανακοινώνονται, αλλά δεν θα αργήσουν. Μέσα στον Απρίλιο αναμένεται το λανσάρισμα του WRX Club Spec, με την ελπίδα ότι θα πάει και σε άλλες αγορές.