Οι Ιάπωνες κατασκευαστές τα δίνουν όλα στο Japan Mobility Show, παρουσιάζοντας πρωτότυπα που δείχνουν το μέλλον σημαντικότατων μοντέλων. Ρίξτε μια ματιά στο Hyper Force. Η Nissan κρύβει τεχνηέντως το ποιόν του πίσω από τις λέξεις, αλλά δεν αμφιβάλλει κανένας πως πρόκειται για το αμιγώς ηλεκτρικό GT-R του μέλλοντος.
Το Hyper Force ξεχειλίζει επιθετικότητα από κάθε πτυχή του ακραίου αμαξώματος, με το εμπρός μέρος να υπερκαλύπτει τα πάντα. Ο προφυλακτήρας σχηματίζει ένα θεόρατο splitter, που θυμίζει εκχιονιστικό, με τα φανάρια και τη μάσκα να προσδίδουν «θυμωμένο» ύφος. Τα ακροπτερύγια, μαζί με τα ενεργά flaps στα φτερά, δείχνουν την αφοσίωση στην αεροδυναμική και την παραγωγή κάθετης δύναμης. Κάτι που εντείνεται από οποιαδήποτε λήψη κι αν δεις το Hyperforce. Θέλετε τις ανάγλυφες αιχμές στο προφίλ και τις ειδικά σχεδιασμένες ανθρακονημάτινες ζάντες; Τη γραμμή της οροφής και το ελάχιστο μέγεθος των παραθύρων; Την τεράστια αεροτομή και το διαχύτη πίσω; Τα πάντα μοιάζουν βγαλμένα από αγωνιστικό που ξεπήδησε από το Gran Turismo ή ταξίδεψε στο χρόνο, 10-15 χρόνια από το μέλλον.
Πίσω από την αμφιλεγόμενη αισθητική και τις υπερβολές του πρωτοτύπου, ωστόσο, υποβόσκει ένα από τα επόμενα GT-R. Παρατηρήστε πώς έχουν θολώσει οι Ιάπωνες το σήμα στη μάσκα, την ώρα που τα φωτιστικά σώματα πίσω δεν κάνουν την παραμικρή προσπάθεια να κρύψουν το σενάριο. Το Hyper Force επί της ουσίας προοιωνίζει τα μελλούμενα του «Godzilla», ο οποίος όχι μόνο θα εξηλεκτριστεί αλλά θα το κάνει και πλήρως. Τουλάχιστον βάσει χαρακτηριστικών της «Υπερδύναμης». Κι όχι μόνο αυτό, αλλά θα αλλάξει επίπεδο ισχύος και επιδόσεων.
Η Nissan δηλώνει πως το πρωτότυπο μοντέλο αξιοποιεί τη βέλτιστη μορφή του συστήματος e-4ORCE, με μια απόδοση που φτάνει τα 1.360 άλογα! Αποτέλεσμα που προκύπτει από το συνδυασμό ηλεκτροκινητήρων εμπρός-πίσω, δίχως να αποσαφηνίζεται ο αριθμός τους. Η πλατφόρμα βασίζεται σε αρχιτεκτονική 1.000 kW, ωστόσο η χωρητικότητα των μπαταριών παραμένει μυστική. Το ίδιο και οι επιδόσεις, αν και βλέπουμε στο ψηφιακό κοντέρ μέγιστη ένδειξη 320 χλμ./ώρα. Οι Ιάπωνες επίσης είναι προσεκτικοί στην τοποθέτηση του Hyper Force αναφορικά με τα αυτοκίνητα παραγωγής. Δεν γίνεται πουθενά νύξη ότι θα αποτελέσει το νέο GT-R, λέγοντας μόνο ότι ενδέχεται να το επηρεάσει σχεδιαστικά και αεροδυναμικά. Δεν λέγεται, δηλαδή, ότι το επερχόμενο R36 θα προσφέρεται ως ηλεκτρικό. Αυτό που ανακοινώνεται με κάθε επισημότητα όμως, είναι ότι στα χρόνια που έρχονται σίγουρα θα δούμε GT-R EV.