H Skoda ανανεώνει την κορυφαία έκδοση του ηλεκτρικού της μοντέλου, δίνοντάς της δύναμη ιστορικών επιπέδων. Το Enyaq iV RS γίνεται με κάθε επισημότητα το ισχυρότερο Skoda παραγωγής όλων των εποχών, χάρις στην αναβαθμισμένη ισχύ των δυο κινητήρων του.
Εμφανισιακά δεν αλλάζει τίποτα, ούτε στο εσωτερικό, καθώς οι Τσέχοι επικεντρώθηκαν καθαρά στην ουσία της ηλεκτρικής τους ναυαρχίδας. Οι ηλεκτροκινητήρες που αναλαμβάνουν σε εμπρός και πίσω άξονα διαθέτουν νέο λογισμικό, που τους επιτρέπει να «ξεκλειδώσουν» συνδυαστικά 41 άλογα επιπλέον. Έξτρα ισχύς που ο οδηγός απολαμβάνει σε μόνιμη βάση, καθώς δεν πρόκειται για κάποιο «τρικ» με overboost. Το νέο Enyaq RS προσφέρει κάθε στιγμή 340 άλογα στο δεξί πεντάλ, πετυχαίνοντας παράλληλα το ιστορικό ρεκόρ για τα δεδομένα της Skoda. Είναι χαρακτηριστικό πως ακόμα και αγωνιστικά του WRC να βάλουμε στη συζήτηση, όπως τα Octavia και Fabia, το Enyaq RS τους ρίχνει 41 ίππους (στους 300 περιοριζόντουσαν, στους 290 βρίσκεται το Fabia Rally 2)!
Αναμενόμενα οι επιδόσεις βελτιώνονται σημαντικά, θέτοντας επίσης ιστορικά στάνταρ για τη φίρμα από το Μλάντα-Μπόλεσλαβ. Το «ντοπαρισμένο» Enyaq RS θέλει μόλις 5,5 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα, κατεβάζοντας το δικό του ρεκόρ για Skoda κατά 1 ολόκληρο δευτερόλεπτο! Η τελική, ωστόσο, παραμένει ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 180 χλμ./ώρα. To νέο καλιμπράρισμα των κινητήρων δεν ευνοεί μόνο την ισχύ και τις επιδόσεις, αλλά και την αυτονομία. Το Enyaq RS μπορεί πλέον να ταξιδέψει 24 χιλιόμετρα παραπάνω με μια φόρτιση, φτάνοντας συνολικά τα 541 χλμ. Το πιο αεροδυναμικό σχήμα του Coupe δίνει άλλα 6 χλμ., για μια μέγιστη αυτονομία 547 χλμ.
Μειωμένοι εμφανίζονται και οι χρόνοι φόρτισης, καθώς οι τεχνικοί της Skoda αύξησαν τη μέγιστη ισχύ από τα 135 kW στα 175 kW. Μια αναβάθμιση που κατεβάζει το χρόνο αναπλήρωσης της μπαταρίας των 82 kWh από 10 σε 80% κατά 8 λεπτά (σε ταχυφορτιστή), απαιτώντας πλέον λιγότερο από μισή ώρα (28 λεπτά για την ακρίβεια).