Το Pajero Sport (και το Pajero γενικότερα) έχει εκλείψει από την Ευρώπη χρόνια τώρα, αλλά σε πολλές άλλες αγορές κυκλοφορούν κανονικά. Μπορεί και με άλλα ονόματα (Montero/Shogun Sport, Challenger), αλλά βρίσκονται στις αντιπροσωπείες και μάλιστα, ανανεώνονται. Στην Αυστραλία, για παράδειγμα, μόλις παρουσιάστηκε η ανανεωμένη εκδοχή του ιαπωνικού SUV, πατώντας στο καινούργιο L200 (που εκεί λέγεται Triton).
Το ανανεωμένο Mitsubishi διακρίνεται για τους ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες, την πιο σπορ μάσκα, ελαφρώς διαφορετικά φωτιστικά σώματα εμπρός-πίσω και νέες ζάντες 18 ιντσών. Η κορυφαία έκδοση GSR συνδυάζεται με διχρωμία αμαξώματος-οροφής, έχοντας μαύρες πινελιές στους καθρέπτες, τις ζάντες και τη μάσκα. Αρκετή δουλειά όμως έπεσε και στην καμπίνα του Pajero Sport, όπου σύμφωνα με τον κατασκευαστή έχει γίνει χρήση ποιοτικών και ως επί τω πλείστων μαλακών υλικών. Στο κέντρο του ταμπλό έχει τοποθετηθεί μια οθόνη αφής 8 ιντσών, του νέου συστήματος πολυμέσων, το οποίο είναι συμβατό με τις εφαρμογές Apple CarPlay και Android Auto, ενώ ο οδηγός απολαμβάνει έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων.
Σε ό,τι αφορά το μηχανικό σύνολο, κάτω από το καπό βρίσκεται ο γνωστός ντίζελ MIVEC των 2.4 λίτρων και απόδοση 181 ίππους και 430 Nm ροπής. Η δύναμη μεταφέρεται και στους τέσσερις τροχούς (υπάρχει το γνωστό σύστημα τετρακίνησης Super-Select 4WD-II) μέσω του αυτόματου 8τάχυτου κιβωτίου, ενώ για την ενίσχυση της ενεργητικής ασφάλειας υπάρχει διαθέσιμο το Lane Change Assist καθώς και το Rear Cross Traffic Alert.