Δεν άργησε να αποκτήσει σκληροτράχηλη crossover εκδοχή το Hyundai Inster, δείχνοντας ξεκάθαρα την πρόθεσή του για εκτός δρόμου διαδρομές, εκδρομές και περιπετειώδη σχεδίαση.
Το Inster Cross ξεχωρίζει για το μοναδικό του, off road παρουσιαστικό, που διανθίζεται από προστατευτικές ποδιές στους ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες, πλαστικά προστατευτικά στην περίμετρο του αμαξώματος, νέες 17άρες ζάντες, σχάρα οροφής (προαιρετικά με ειδικές θήκες και έξτρα LED) και το αποκλειστικό Amazonas Green Matte χρώμα (διαθέσιμα επίσης τα Atlas White, Unbleached Ivory, Aero Silver Matte, Abyss Black Pearl, and Tomboy Khaki). Στο εσωτερικό συναντάμε τις νέες λαχανί αποχρώσεις τόσο στο ταμπλό, όσο και την κεντρική κονσόλα, τις πόρτες και τις επενδύσεις των καθισμάτων. Όπως στο απλό Inster, έτσι και στο Cross είναι στάνταρ ο ψηφιακός πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών και το σύστημα πολυμέσων με οθόνη 10,25 ιντσών, μαζί με όλες τις πρακτικές λύσεις (πίσω καθίσματα χωρισμένα 50/50, συρόμενα και ανακλινόμενα, διαμορφώνοντας τη χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ από 280 έως 351 λίτρα).
Καμία διαφοροποίηση στο τεχνικό σκέλος, με δυο εκδόσεις μπαταριών και ισχύος να προσφέρονται στους υποψήφιους αγοραστές. Το αρχικό μοντέλο Standard Range έχει μπαταρία 42 kWh, κινητήρα 97 ίππων και 147 Nm, φτάνοντας μέχρι 300 χλμ./ώρα με μια φόρτιση. Το Long Range ανεβαίνει στα 49 kWh και τους 115 ίππους (κοινή η ροπή), ταξιδεύοντας ως 360 χλμ. πριν χρειαστεί σύνδεση σε πρίζα. Η μέγιστη ισχύ φόρτισης φτάνει τα 120 kW και επιτρέπει φόρτιση από 10 σε 80% εντός 30 λεπτών, ενώ η σύνδεση με παροχή 11 kW κάνει το 0-100% σε 4 ώρες για το Standard και σε 4,35 ώρες για το Long Range. Επιδόσεις δεν ανακοινώνονται για το Inster Cross, αλλά λογικά δεν διαφέρουν από των άλλων εκδόσεων (Standard Range: 0-100 σε 11,7 δλ. και τελική 140 χλμ./ώρα, Long Range: 0-100 σε 10,6 δλ. και τελική 150 χλμ./ώρα).
Η παραγωγή του Inster Cross θα ξεκινήσει αργότερα στη χρονιά, στο εργοστάσιο της Hyundai στην Κορέα.