Το νέο Fiat Topolino γίνεται… Μίκυ Μάους!

Το νέο Topolino είναι το ιδανικό αυτοκίνητο για την πόλη και τη βελτίωση της ψυχικής κατάστασης του οδηγού του, αλλά και όσων το βλέπουν να περνάει από μπροστά τους. Η Fiat πήρε το Citroen Ami και δημιούργησε την απόλυτη «χαριτωμενιά», για να έρθει η Disney και να το μετατρέψει σε κανονικό… Μίκυ Μάους!

Για την ακρίβεια και πάλι οι Ιταλοί παίρνουν τα εύσημα, αλλά κατόπιν άδειας από τον τιτάνα του κινηματογράφου και της τηλεόρασης. Οι σχεδιαστές της Fiat φιλοτέχνησαν 5 Topolino σε μοτίβα της Disney, προκειμένου να γιορτάσουν τα 100 χρόνια από το πρώτο κινούμενο σχέδιο του Walt Disney. Τα 4 από τα 5 σχεδιάστηκαν από τις «πένες» του Fiat Centro Stile, ενώ το πέμπτο από τον Ιταλό γραφίστα της Disney, Giorgio Cavazzano. Το πρώτο αριστερά «Ποντικάκι» όπως βλέπουμε, που ντύνεται στα σχέδια του Μίκι Μάους, είναι το Abstract με πινελιές του πιο διάσημου ποντικού σε στυλ αφηρημένης τέχνης.  Αυτό δίπλα του είναι το Street Version, μιμούμενο γκράφιτι, ενώ το μεσαίο αφορά το σχέδιο του Cavazzano.

Το ασπρόμαυρο απεικονίζει την πιο ιστορική στιγμή (Historical Version) της Disney, δηλαδή το πρώτο φιλμ που προβλήθηκε ποτέ: το Steamboat Willie (Ατμόπλοιο Ουίλλυ ο ελληνικός τίτλος), του 1928. Τέλος έχουμε το Topolino Modern Version, με τα έντονα και εναλλασσόμενα χρώματα στα αρχικά του Μίκυ Μάους. Τα μοναδικά ηλεκτρικά Fiat Topolino αποκαλύφθηκαν στο Casa 500, με τη φωτογράφηση να πραγματοποιήθηκε στην πίστα που βρίσκεται στην οροφή του εργοστασίου Lingotto. Τα 5 «Ποντικάκια» θα εκτίθενται στη βόρεια πλευρά του κτιρίου, επιτρέποντας στους επισκέπτες του εμπορικού κέντρου να τα θαυμάζουν από κοντά. Παραμένει αβέβαιο αν η Fiat σκοπεύει να τα προσφέρει προς πώληση/δημοπρασία ή να τα διατηρήσει σε κάποια από τις εγκαταστάσεις της.

«Οι ιστορίες της Fiat και της Disney έχουν κοινές ρίζες, καθώς  τόσο η Disney όσο και το εργοστάσιο Lingotto γιορτάζουν τα 100 τους χρόνια. Τα 2 «Ποντικάκια»– το σύμβολο της Disney και το πρώτο Fiat 500 – εμπνέουν την τέχνη, το street art και τη μόδα εδώ και δεκαετίες», είπε ο CEO της Fiat, Olivier François, για να συμπληρώσει:  «Έχουμε πολλά περισσότερα κοινά από ένα όνομα: DNA, αυθεντικότητα και τη σημασία του να φέρνεις στους ανθρώπους απλότητα, ζεστασιά και χαρά. Η αξία του να αφήνεις τους ανθρώπους να βλέπουν τον κόσμο και το μέλλον με χαμόγελο και αισιοδοξία, τον τρόπο σύνδεσης με ένα νεότερο κοινό».

Get it on Google Play Download on the App Store