Το Sorento βρίσκεται αισίως στην 4η γενιά του και πλέον, αποκτά την πιο τολμηρή εμφάνιση που έχουμε δει στα 21 χρόνια πορείας του. Η Kia τα έδωσε όλα σχεδιαστικά, παρουσιάζοντας στο Σαλόνι του Λος Άντζελες ένα από τα πιο εντυπωσιακά σχήματα της κατηγορίας.
To ανανεωμένο Sorento υιοθετεί τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία των Κορεατών, που πρωτοείδαμε στο EV9, με τη μεγαλύτερη μάσκα και τα λεπτά οριζόντια LED ημέρας στο άνω άκρο της, που συνεχίζουν κάθετα στα πλάγια και δημιουργούν την εικόνα τεντωμένου «Y» (ή σφεντόνας). Ο εμπρός προφυλακτήρας και το καπό χαρακτηρίζονται από τις πιο καθαρές γραμμές, επίσης αντλώντας επιρροές από το EV9. To υπόλοιπο Sportage ακολουθεί πιο συντηρητικές αλλαγές, με πρόσθετα χρώματα για το αμάξωμα και νέα σχέδια για τις ζάντες αλουμινίου, ανασχεδιασμένο πίσω προφυλακτήρα και φωτιστικά σώματα που δεν ενώνονται πλέον με λωρίδα.
Στο εσωτερικό οι σχεδιαστές της Kia απλοποίησαν τη διαμόρφωση του ταμπλό κάτω από την οθόνη αφής των 12,3 ιντσών, η οποία έχει άλλη μία ίδιων διαστάσεων δίπλα της για τον ψηφιακό πίνακα οργάνων. Οι λεπτότεροι αεραγωγοί του κλιματισμού, η λωρίδα του ambient φωτισμού, τα νέα χειριστήρια του κλιματισμού (παρμένα από το EV6) και η πανοραμική ηλιοροφή αποτελούν, μαζί με τις οθόνες και τις δερμάτινες επενδύσεις, τα highlights της καμπίνας. Οι φίλοι των gadgets έχουν πλέον στη διάθεσή τους και αναγνώριση δακτυλικού αποτυπώματος στην κεντρική κονσόλα, για την εκκίνηση του κινητήρα, την επιλογή προγραμμάτων λειτουργίας (όπως το Valet Mode, που περιορίζει την ταχύτητα σε περίπτωση παρκαδόρου) και την ασφάλεια πληρωμών μέσω ίντερνετ.
Αναφορικά με τους κινητήρες, η γκάμα ποικίλει αναλόγως αγοράς. Στην Κορέα είναι «full extra», με τη βάση να αποτελείται από τον 2.5άρη ατμοσφαιρικό GDI των 191 ίππων και την κορυφή από την υπερτροφοδοτούμενη μορφή του με τα 281 άλογα, έχοντας ανάμεσά τους τον 1.6 T-GDI Hybrid των 230 ίππων, τον 2.2 CRDI των 201 ίππων και τον 1.6 T-GDI PHEV των 265 ίππων. Στην Αμερική, αντίθετα, προσφέρεται μόνο ο 2.5λτ. σε ατμοσφαιρικό και τούρμπο. Όλες οι εκδόσεις συνδυάζονται με 8άρι κλασικό ή διπλού συμπλέκτη 8άρι κιβώτιο, πλην του plug-in υβριδικού (6άρι αυτόματο), και προαιρετικά με σύστημα τετρακίνησης.