Έκδοση Black Series δεν έχει η Mercedes-AMG SL, όμως η Manhart φροντίζει για την κορυφαία R232 και τη μετατρέπει σε φόβητρο 707 ίππων, που δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από τη «μαύρη» GT ή την παλιότερη αντίστοιχη CLK.
Το γερμανικό roadster κανονικά προσφέρει 585 ίππους και 800 Nm στο δεξί πόδι του οδηγού, μέσω του 4.0 V8 twinturbo. Ισχύς ικανότατη για 0-100 χλμ./ώρα σε 3,6 δλ. και τελική ηλεκτρονικά περιοριζόμενη στα 315 χλμ./ώρα, σε μια πρωτοφανή ελευθερία για τους κόφτες της Mercedes. Η Manhart παίρνει τον διτούρμπινο οχτακύλινδρο και το μόνο που του κάνει, είναι να βάλει το πρόγραμμα MHtronik, μεγαλύτερα intercooler και νέο φίλτρο. Μέσα από ένα απλό πρώτο στάδιο, με αλλαγές στους χάρτες ανάφλεξης, χρονισμού και πιέσεων, ο φημισμένος Γερμανός βελτιωτής καταφέρνει να ανεβάσει την 63άρα SL σε επίπεδα GT Black Series!
Η ισχύς εκτινάσσεται κατά 122 ολόκληρα άλογα και η ροπή κατά 135 Nm, φτάνοντας συνολικά τους 707 ίππους και τα 935 Nm. Η αντιπαραβολή με την Black Series φέρνει τη βελτιωμένη SL 63 μόλις 23 ίππους πίσω, αλλά 135 Nm πάνω (730 ίπποι και 800 Nm)! Η βελτιωσιμότητα του M177 σε όλο του το μεγαλείο, καθώς δεν χρειάζεται καν νέα εξάτμιση για να παραγάγει αυτά τα νούμερα. Φυσικά δεν θα μπορούσε να είναι ολοκληρωμένη πρόταση της Manhart, αν το αμάξωμα δεν βάφονταν στον κλασικό μαύρο-χρυσαφί συνδυασμό και οι ζάντες δεν έφταναν τις 22 ίντσες (σε ελαστικά Hankook Ventus S1 Evo2, διάστασης 295/30 εμπρός και 335/25 πίσω).
Νούμερα επιδόσεων δεν ανακοινώνονται για την SL 700R, όπως ονομάζεται, αλλά προφανέστατα ούτε η επιτάχυνση ούτε η τελική θα έχουν σχέση με την εργοστασιακή SL 63. Πιο πιθανό είναι να βρίσκονται κοντά στα 3,2 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα και τα 325 χλμ./ώρα της Black Series, όπως εξάλλου συμβαίνει και με την ισχύ.