Ο εκπρόσωπος της MG στη δημοφιλή κατηγορία των μικρών χάτσμπακ, το MG3 προσφέρεται σε ασυναγώνιστες τιμές, τόσο με τον κινητήρα αμιγώς βενζίνης, όσο και με το εξαιρετικά αποδοτικό full hybrid σύνολο. Πιο συγκεκριμένα το MG3 1.5 GDI 115 PS εκκινεί με την τρέχουσα προωθητική ενέργεια από μόνο 17.500 ευρώ και το MG3 Hybrid+ 1.5 195 PS από 19.950 ευρώ. Σε κάθε περίπτωση και τα δύο μοντέλα προσφέρουν την υψηλότερη ισχύ στη χαμηλότερη τιμή, καλύπτοντας τόσο εκείνους που θέλουν μια πιο «παραδοσιακή» επιλογή ατμοσφαιρικού βενζινοκινητήρα με χειροκίνητο σασμάν, όσο και αυτούς που επιθυμούν φουλ υβριδικό σύνολο με κορυφαία απόδοση, αυτόματο κιβώτιο, ηλεκτρική κίνηση και πολύ χαμηλή κατανάλωση.

Αμφότερες οι εκδόσεις του MG3 από το πρώτο επίπεδο εξοπλισμού Excite περιλαμβάνουν όλα τα απαιτούμενα συστήματα ασφαλείας, υποβοήθησης του οδηγού και στοιχεία ανέσεων: οθόνη πολυμέσων 10,25 ιντσών συμβατή με iOS ή Android, πλοήγηση, MG iSMART Lite για απομακρυσμένο έλεγχο του αυτοκινήτου μέσω του smartphone, ψηφιακή οθόνη οδηγού 7 ιντσών, αυτόματο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, 6 αερόσακους, αυτόματο κλιματισμό, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός & πίσω, ηλεκτρικούς καθρέπτες, κάμερα οπισθοπορείας και πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος. Επιπλέον κάθε νέο μοντέλο της MG συνοδεύεται με εργοστασιακή εγγύηση 7 ετών ή 150.000 χλμ. (όποιο συμβεί νωρίτερα) και με 7ετή οδική βοήθεια.
Αναφορικά με τους κινητήρες, το MG3 των 17.500 ευρώ εφοδιάζεται με τετρακύλινδρο 1.500άρη αμιγώς βενζίνης, μέγιστης ισχύος 115 ίππων στις 6.000 σ.α.λ. και με ροπή 148 Nm στις 4.500 σ.α.λ. Η μετάδοση γίνεται αποκλειστικά με χειροκίνητο κιβώτιο 5 ταχυτήτων και σύμφωνα με την MG επιταχύνει το supermini των 1.162 κιλών στο 0-100 χλμ./ώρα σε 10,8 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 185 χλμ./ώρα. Η μεικτή κατανάλωση είναι 6,1 λτ./100 χλμ., με εκπομπές CO2 137 γρ./χλμ. (88 ευρώ τέλη κυκλοφορίας).
Από την άλλη πλευρά, το MG3 Hybrid+ με τη συνδυαστική ισχύ των 195 ίππων ταιριάζει ιδανικά ένα κινητήρα 1.5 λτ. κύκλου Άτκινσον 102 ίππων και 128 Nm ροπής και ένα ηλεκτρικό μοτέρ απόδοσης 136 ίππων και 250 Nm ροπής. Αυτό τροφοδοτείται με ρεύμα από την αυτοφορτιζόμενη μπαταρία ενεργειακής χωρητικότητας 1,83 kWh, ενώ η μετάδοση γίνεται με ένα υβριδικό αυτόματο κιβώτιο 3 ταχυτήτων. Η επιτάχυνση στο 0-100 χλμ./ώρα διαρκεί μόλις σε 8 δλ. (80-120 χλμ./ώρα σε μόλις 5 δλ.), η μεικτή κατανάλωση είναι 4,4 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 είναι 100 γρ./χλμ. (μηδενικά τέλη κυκλοφορίας).
Εξωτερικά τα δύο MG3 δεν εμφανίζουν κάποια διαφορά, αφού το μόνο σημείο που κάνει να ξεχωρίζει το υβριδικό μοντέλο είναι το λογότυπο «HYBRID+» στην πόρτα του χώρου αποσκευών. Οι διαστάσεις του αμαξώματος με το σφηνοειδές προφίλ είναι και αυτές ολόιδιες, με μήκος 4.113 χιλιοστά, πλάτος 1.797 χιλιοστά, ύψος 1.502 χιλιοστά. και μεταξόνιο 2.570 χιλιοστά. Στο θάλαμο των επιβατών οι διαφορές μεταξύ του αμιγώς βενζίνης και του υβριδικού εστιάζονται στο διαφορετικό σχεδιασμό της κονσόλας ανάμεσα από τα εμπρός καθίσματα. Το βενζίνης φέρει τον κλασικό χειροκίνητο λεβιέ και το υβριδικό ένα περιστροφικό χειριστήριο για την επιλογή της μετάδοσης, καθώς και διακόπτη για το ηλεκτρικό χειρόφρενο, αντί μοχλού. Η κεντρική και εύκολη στη χρήση οθόνη των 10,25 ιντσών είναι ίδια, όπως και το ψηφιακό καντράν των 7 ιντσών. Στα θετικά γνωρίσματα του εσωτερικού ανήκει ακόμα η στιβαρή κατασκευή, ενώ οι χώροι επαρκούν για τέσσερις ενήλικους επιβάτες κανονικού αναστήματος. Ο χώρος αποσκευών μετρά 293 λίτρα και φτάνει έως τα 983 λίτρα με πεσμένη την πλάτη του πίσω καθίσματος.



































































