Λίγες ημέρες μετά την ανακοίνωση για την απόσυρση του Jeep Wrangler από την Ευρώπη, έρχεται το λανσάρισμα του αντικαταστάτη. Αμιγώς ηλεκτρικός, με το όνομα Recon (“αναγνώριση”) και ισχύ 650 ίππων, ήδη βάζει δυνατή υποψηφιότητα για το ικανότερο EV στο off roading.
Το εξαιρετικά τετραγωνισμένο αμάξωμα εμφανίζεται πιο μοντέρνο από το Wrangler, ωστόσο εξακολουθεί να διαθέτει όλα τα χαρακτηριστικά σχεδιαστικά στοιχεία της μάρκας, όπως μια φωτιζόμενη μάσκα με επτά γρίλιες, φουσκωμένα φτερά, πολλές προστατευτικές επενδύσεις και ογκώδεις προφυλακτήρες με γάντζους ρυμούλκησης σε , ενώ υπάρχει επίσης μια ρεζέρβα κανονικού μεγέθους στην πίσω πόρτα. Όπως βλέπουμε, και οι τέσσερις πόρτες του Recon είναι αφαιρούμενες, μαζί με το πίσω παρμπρίζ, για μια οδηγική εμπειρία «με αέρα, λάσπη και άμμο στα μαλλιά». Προφανώς χρειάζονται μόνο λίγα λεπτά για να αφαιρεθούν και δεν απαιτούνται εργαλεία. Μια διπλή ηλιοροφή είναι στάνταρ, αλλά μια ανοιγόμενη ηλεκτρική οροφή θα είναι διαθέσιμη ως προαιρετικός εξοπλισμός.

Το εσωτερικό του Recon έχει σχεδιαστεί για να είναι «λειτουργικό και πρωτοποριακό», με ανθεκτικά αλλά βιώσιμα υλικά σε όλη την έκτασή του, λύσεις αποθήκευσης σχεδόν παντού και πολλή τεχνολογία, ξεκινώντας με ένα ψηφιακό καντράν 12,3 ιντσών και μια οθόνη αφής 14,5 ιντσών, από την οποία ελέγχονται τα πάντα. Φυσικά χειριστήρια υπάρχουν ελάχιστα, όπως δεν υπάρχουν ηχεία στις πόρτες ( λογικό, εφόσον είναι αφαιρούμενες). Αντίθετα, τα ηχεία για το κορυφαίο ηχοσύστημα της Alpine βρίσκονται κάτω από τα καθίσματα. Διαστάσεις δεν ανακοινώνονται ακόμα, αλλά η Jeep ισχυρίζεται ότι προσφέρει έως και 1.866 λίτρα χώρου όταν τα πίσω καθίσματα είναι αναδιπλωμένα, και υπάρχουν επιπλέον 85 λίτρα αποθηκευτικού χώρου κάτω από το frunk, ιδανικός για τα καλώδια φόρτισης ή τις βρώμικες μπότες από την άγρια φύση.
Από κάτω βρίσκεται η πλατφόρμα STLA Large που χρησιμοποιείται επίσης από το πιο πολυτελές Jeep Wagoneer S. Η ισχύς προέρχεται από μια μπαταρία 100kWh που διαθέτει ατσάλινη προστασία στο κάτω μέρος του αμαξώματος και θα προσφέρει εκτιμώμενη αυτονομία άνω των 450 χλμ., παρά τους 650 ίππους και τα 840 Nm των δυο ηλεκτροκινητήρων, που υπόσχονται 0-100 χλμ./ώρα σε 3,7 δλ. Φορώντας ελαστικά εκτός δρόμου 33 ιντσών, το Recon έχει απόσταση από το έδαφος 239 χιλιοστά, ενώ οι λάτρεις των off-road θα εκτιμήσουν τη γωνία προσέγγισης 34 μοιρών, διαφυγής 34,5 μοιρών και ράμπας 23,5 μοιρών. Το Jeep Recon, το μόνο πλήρως ηλεκτρικό SUV με πιστοποίηση Trail, έχει σχεδιαστεί για να κατακτά το φάσμα του σημερινού εδάφους – από τους αστικούς δρόμους μέχρι τα μονοπάτια στην άγρια φύση. Η απόδοση εκτός δρόμου βελτιώνεται μέσω ενός ηλεκτρονικού διαφορικού κλειδώματος για να διασφαλίζεται η ροή της ροπής και στους δύο πίσω τροχούς όταν εμπλέκονται. Με το πάτημα ενός διακόπτη, ο οδηγός μπορεί να αλλάξει από ανοιχτό διαφορικό σε πλήρως κλειδωμένο.

Το σύστημα διαχείρισης πρόσφυσης Selec-Terrain προσθέτει τη λειτουργία Rock για την έκδοση Moab (σε συνδυασμό με τις λειτουργίες Auto, Sport, Snow, Sand), παρέχοντας μοναδικές βαθμονομήσεις λογισμικού που βοηθούν τον οδηγό να αξιοποιήσει στο έπακρο τις δυνατότητες που ενυπάρχουν σε ένα σύστημα μετάδοσης κίνησης EV. Η λειτουργία Rock προσαρμόζει την απόκριση του πεντάλ γκαζιού για να βοηθήσει στη διαχείριση της πορείας σε ανώμαλο έδαφος, επιτρέποντας μια τεχνική οδήγησης με δύο πεντάλ για τον έλεγχο του οχήματος. Η λειτουργία Rock περιλαμβάνει επίσης μια λειτουργία διατήρησης σε ανηφόρα που επιτρέπει στο πόδι του οδηγού να μετακινείται από το φρένο στο πεντάλ γκαζιού χωρίς να κινείται το όχημα. Επιπλέον, το Jeep Recon είναι εξοπλισμένο με σύστημα Selec-Speed Control χαμηλής ταχύτητας για απαιτητικές ανηφόρες και κατηφόρες. Όταν είναι ενεργοποιημένο, το Selec-Speed Control διατηρεί την καθορισμένη ταχύτητα, απελευθερώνοντας τον οδηγό ώστε να επικεντρωθεί στο τιμόνι.





















































