Η προσφορά νέων μοντέλων έχει φτάσει σε πρωτοφανή επίπεδα. Ψάχνεις για καινούργιο αυτοκίνητο και χάνεσαι, χώρια τις νέες μάρκες -από Κίνα μεριά- που δεν σταματούν να εμφανίζονται στην αγορά. Παρόλα αυτά, όποιος αναζητά πραγματικά προσιτό τετράτροχο πολλές φορές χτυπάει τοίχο. «Δεν βρίσκεις καινούργια αμάξια με τιμές όπως παλιά», αναφωνεί μεγάλη μερίδα του αγοραστικού κοινού και στρέφεται στα μεταχειρισμένα. Εναλλακτική με τις ζελατίνες, ωστόσο, υπάρχει.
Με ένα καλό ψάξιμο στα sites και τους τιμοκαταλόγους των εταιρειών, ανακαλύπτεις πως ακόμα υφίσταται ένα και μοναδικό αυτοκίνητο σε τιμή που είναι αντίστοιχη με μεταχειρισμένων σουπερμίνι λίγων ετών. Το φθηνότερο καινούργιο αυτοκίνητο και ίσως το τελευταίο σε αυτή την τιμή, είναι το Mitsubishi Space Star, το οποίο εκκινεί λίγο πιο πάνω από τις 14.000 ευρώ. Συγκεκριμένα, στη βασική του έκδοση Motion, διατίθεται από 14.390 ευρώ, ενώ ορισμένα στοιχεία που για κάποιους αγοραστές αποτελούν επιπλέον κίνητρα αγοράς είναι η ιαπωνική του καταγωγή που συνεπάγεται αξιοπιστία, η εργοστασιακή εγγύηση για 5 χρόνια ή 100.000 χλμ. και τα 5 έτη οδικής βοήθειας.

Από πλευράς εξοπλισμού αναμενόμενα μειονεκτεί έναντι πιο σύγχρονων, αλλά ακριβότερων αυτοκινήτων, όμως τα πολύ απαραίτητα σε θέματα ασφαλείας και ανέσεων τα έχει. Περιλαμβάνει 6 αερόσακους, air condition, αυτόματη λειτουργία φώτων και υαλοκαθαριστήρων, εμπρός ηλεκτρικά παράθυρα, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους καθρέπτες, κεντρικό κλείδωμα θυρών με τηλεχειρισμό, Radio/CD/MP3/AUX, θύρα USB, Bluetooth και χειριστήρια στο τιμόνι. Όσοι θέλουν πιο πολλά όπως οθόνη αφής πολυμέσων 7 ιντσών, σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος, κάμερα οπισθοπορείας, ηλεκτρικά παράθυρα πίσω και άλλα καλούδια όπως εμπρός θερμαινόμενα καθίσματα, θερμαινόμενους καθρέπτες, τιμόνι με χειριστήρια, δερμάτινο τιμόνι – λεβιέ ταχυτήτων και ζάντες αλουμινίου 15 ιντσών, θα τα βρουν στην επόμενη έκδοση Invite, στη χαμηλή και πάλι τιμή των 16.950 ευρώ. Βέβαια, εδώ μπαίνει στα «χωράφια» πιο σύγχρονων μοντέλων, με αποδοτικότερους κινητήρες και περισσότερους χώρους, τόσο από τα μίνι, όσο και από τα σουπερμίνι.
To μικρό Mitsubishi, με μήκος 3.845 χλστ., πλάτος 1.665 χλστ, ύψος 1.505 χλστ. και μεταξόνιο 2.450 χλστ. είναι πιο μεγάλο από ένα μίνι, αλλά πιο κόμπακτ από τα περισσότερα σουπερμίνι. Πρόκειται για ένα πάρα πολύ εύκολο στην οδήγηση και στους ελιγμούς αυτοκίνητο που εξυπηρετεί ιδιαίτερα στις αστικές μετακινήσεις, γεγονός που βοηθά και η πολύ μικρή ακτίνα στροφής των μόλις 4,6 μ. Επίσης, το σχετικά περιορισμένο του πλάτος δίνει τη δυνατότητα στον οδηγό να περνά πιο εύκολα από στενά σημεία και διπλοπαρκαρισμένα χωρίς να νιώθει ασφυκτικά. Η μαλακή του ανάρτηση είναι εστιασμένη στην άνεση, όπως και το ελαφρύ τιμόνι που διευκολύνει στις μανούβρες.

Την κίνησή του αναλαμβάνει αποκλειστικά ο 12βάλβιδος τρικύλινδρος MIVEC βενζινοκινητήρας των 1.2 λίτρων, με απόδοση 71 ίππων στις 6.000 σ.α.λ. και 102 Nm στις 3.500 σ.α.λ. Με το χειροκίνητο κιβώτιο των 5 ταχυτήτων (διατίθεται και με CVT από 17.990 ευρώ στην έκδοση Invite), επιταχύνει με άνεση στην πόλη το ελαφρύ αμάξωμα των 875 κιλών. Τα 0-100 χλμ./ώρα επιτυγχάνονται σε 14,1 δλ. και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 167 χλμ./ώρα, με εργοστασιακή μεικτή κατανάλωση 5,1 λίτρα/100 χλμ. και εκπομπές CO2 116 γρ./χλμ., νούμερο που συνεπάγεται μηδενικά τέλη κυκλοφορίας και καθημερινή είσοδο στο Δακτύλιο της Αθήνας.















































