Η Porsche βάζει βενζινοκινητήρα στις επόμενες Boxster/Cayman

  • cayman gt4 rs engine
  • 2024-porsche-cayman-gt4-rs-manthey-track-test-revi
  • 2024-porsche-cayman-gt4-rs-manthey-track-test-revi (1)
  • porsche cayman gt4 rs drift
  • motor1-s-cool-car-cup-porsche-718-spyder-rs
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/cayman-gt4-rs-engine.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/2024-porsche-cayman-gt4-rs-manthey-track-test-revi.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/2024-porsche-cayman-gt4-rs-manthey-track-test-revi-1.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/07/porsche-cayman-gt4-rs-drift.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/01/motor1-s-cool-car-cup-porsche-718-spyder-rs.jpg

Δεν είχε καμία λογική να μη βάλει κιόλας, από τη στιγμή που η ίδια, η Porsche, αναγνωρίζει τη ζημιά που της έχουν κάνει τα ηλεκτρικά. Βάλτε και τη μειωμένη ζήτηση παγκοσμίως για EV, οπότε δεν υπήρχε ο παραμικρός λόγος για τις επόμενες Boxster/Cayman να είναι μόνο ηλεκτρικές.

Η ανακοίνωση ήρθε από τα χείλη του CEO της εταιρίας, Oliver Blume, κατά τη διάρκεια συνέλευσης με το διοικητικό συμβούλιο και τους επενδυτές. Για την ακρίβεια, οι αναφορές του Blume περιστράφηκαν γύρω από «κορυφαίες εκδόσεις με κινητήρες εσωτερικής καύσης». Κάτι που μπορεί να σημαίνει ότι οι βασικές εκδόσεις των νέων κεντρομήχανων Porsche θα είναι ηλεκτρικές, αλλά τουλάχιστον τα μελλοντικά αντίστοιχα των Cayman GT4 / Boxster Spyder RS θα κρατήσουν τη θερμική τους φύση στο μηχανοστάσιο. Σε υβριδική μορφή; Πιθανόν. Όμως δεν παύει να είναι μια νίκη για τις ΜΕΚ, ειδικά σε μια μάχη που φαινόταν από καιρό χαμένη.

Η Porsche διατυμπάνιζε εδώ και περίπου ενάμιση χρόνο ότι οι διάδοχοι των 718 θα κινούνταν αποκλειστικά με ρεύμα, ωστόσο οι χαμηλές πωλήσεις των Taycan και Macan EV έφεραν στα συγκαλά τους αυτούς που παίρνουν τις αποφάσεις στο Τσουφενχάουζεν, εξ ου και η ριζική αλλαγή στην κατάρτιση του οργανογράμματος. Να θυμίσουμε ότι οι τωρινές και εσχάτως κατηργημένες Cayman GT4 / Boxster Spyder RS έχουν στο κέντρο τον 4.0λιτρο ατμοσφαιρικό εξακύλινδρο boxer, απόδοσης 500 ίππων και 450 Nm ροπής, που μπορεί να γεμίσει το περιβάλλον με ηδονικές κραυγές στις 9.000 σ.α.λ. Κάτι που επίσης θα λείψει, περισσότερο από κάθε τι, στις επόμενες και αμιγώς ηλεκτρικές Boxster/Cayman, οι οποίες πάντως θα καθυστερήσουν. Ενώ το αρχικό χρονοδιάγραμμα ήθελε το λανσάρισμά τους το 2026, ήδη έχει μετατεθεί για το 2027.

Get it on Google Play Download on the App Store