Το μικρό SUV με τη μεγάλη έκπτωση των 6.500 ευρώ

  • 2024_FORD_PUMA_26
  • Ford-Puma-Gen-E-(11)
  • Ford-Puma-Gen-E-(10)
  • Ford Puma Gen-E (2)
  • Ford-Puma-Gen-E-(2)
  • Ford Puma Gen-E_10 (1)
  • Ford Puma Gen-E (15)
  • Ford Puma Gen-E (6)
  • Ford Puma Gen-E (13)
  • Ford-Puma-Gen-E-(5)
  • Ford-Puma-Gen-E-(9)
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/08/2024_FORD_PUMA_26.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/04/Ford-Puma-Gen-E-11.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/04/Ford-Puma-Gen-E-10.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/06/Ford-Puma-Gen-E-2.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/04/Ford-Puma-Gen-E-2.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/07/Ford-Puma-Gen-E_10-1.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/06/Ford-Puma-Gen-E-15.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/06/Ford-Puma-Gen-E-6.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/06/Ford-Puma-Gen-E-13.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/04/Ford-Puma-Gen-E-5.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/04/Ford-Puma-Gen-E-9.jpg

Η κατηγορία των μικρών SUV είναι η δημοφιλέστερη και με διαφορά στην Ελλάδα, αφού το πρώτο επτάμηνο του έτους έχουν ταξινομηθεί πάνω από 32.000 αυτοκίνητα και με μερίδιο που ξεπερνά το 35%. Οι επιλογές που έχει να κάνει ο ενδιαφερόμενος είναι πάρα πολλές και καλύπτουν κάθε δυνατή απαίτηση. Από φθηνά αμιγώς βενζίνης, έως mild hybrid, full hybrid, ηλεκτρικά και με όλους τους τύπους των συστημάτων μετάδοσης. Σημαντικό ρόλο παίζουν φυσικά οι τιμές αλλά και οι προσφορές, αφού υπάρχουν μοντέλα που μπορούν να γλιτώσουν πολλές χιλιάδες ευρώ από τον υποψήφιο πελάτη. Ανάμεσα σε όλα τα B-SUV, αυτό που πωλείται με τη μεγαλύτερη έκπτωση είναι το νέο Ford Puma Gen-E, ενώ το συνολικό κέρδος αυξάνεται και από την κρατική επιδότηση του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3».

Κέρδος από 9.500 ευρώ

Πιο συγκεκριμένα, το νέο Ford Puma Gen-E 168 PS 43 kWh προσφέρεται με μείωση 6.500 ευρώ από τη Ford και μαζί με τις 3.000 ευρώ της βασικής κρατικής επιδότησης η τιμή του διαμορφώνεται στις 26.906 ευρώ. Ποσό που μειώνεται επιπλέον κατά 1.500 ευρώ με απόσυρση παλαιού οχήματος και 500 ευρώ για νέους ηλικίας έως 29 ετών. Επίσης, η ελληνική αντιπροσωπεία της Ford παρέχει επιπλέον ευκολία ως προς την απόκτησή του, μέσω του χρηματοδοτικού προγράμματος με χαμηλό επιτόκιο 3,99%, ελάχιστη προκαταβολή από 5.982 ευρώ, μηνιαία δόση από 250 ευρώ και μέγιστη διάρκεια χρηματοδότησης έως 84 μήνες. Υπάρχει και η επιλογή απόκτησης του Puma Gen-E με Ford Lease και χαμηλό μηνιαίο μίσθωμα 250 ευρώ για 48 μήνες με 20.000 χλμ./έτος και προκαταβολή 9.000 ευρώ.

Βασικός εξοπλισμός: 6 αερόσακοι, αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, λειτουργικό σύστημα Sync 4 με οθόνη αφής 12 ιντσών με δυνατότητα ασύρματων ενημερώσεων, πλοήγηση και ενσωματωμένο modem (5G), πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,8 ιντσών, ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, προβολείς πλήρως LED, αυτόματη αλλαγή μεγάλης σκάλας προβολέων, φιμέ κρύσταλλα, εσωτερικός ατμοσφαιρικός κρυφός φωτισμός LED, ασύρματη φόρτιση φορητών συσκευών, ηλεκτρονικός κλιματισμός, κάμερα οπισθοπορείας, αισθητήρες στάθμευσης πίσω, αυτόματοι υαλοκαθαριστήρες, φωτοχρωματικός εσωτερικός καθρέφτης, κ.λπ. Εγγύηση: 8 ετών ή 160.000 χλμ.

Μοντέρνο εσωτερικό με μεγάλο πορτ μπαγκάζ

Σε σχέση με το υβριδικό Puma, το Gen-E εμφανίζει κάποιες διαφορές εξωτερικά με πιο κύρια τη μάσκα κλειστού τύπου, ενώ στο εσωτερικό τη διαφορά κάνει αμέσως η «αιωρούμενη» κεντρική κονσόλα. Τη σύγχρονη εικόνα του ενισχύει ο μοντέρνος και ευδιάκριτος πίνακας οργάνων με οθόνη 12,8 ιντσών, καθώς και η κεντρική οθόνη αφής του infotainment με διαγώνιο 12 ίντσες και  σύστημα SYNC 4 τελευταίας γενιάς. Η κατασκευή του εσωτερικού είναι γεροδεμένη, ενώ τα ανοιχτόχρωμα μαλακά υλικά σε ένα μέρος του ταμπλό και των εμπρός θυρών το αναβαθμίζουν. Από πλευράς χώρων για τους επιβάτες τέσσερα άτομα κανονικού αναστήματος θα βολευτούν, όμως εκεί που κάνει τη διαφορά είναι ο μεγάλος χώρος αποσκευών με τη συνολική χωρητικότητα των 574 λίτρων, συν το frunk των 43 λίτρων.

Ευχάριστο στην οδήγηση και με χαμηλή κατανάλωση

Το νέο Puma Gen-E τροφοδοτείται με κινητήρα μέγιστης ισχύος 168 ίππων και 290 Nm ροπής, ο οποίος αντλεί ρεύμα από μια μπαταρία ωφέλιμης χωρητικότητας 43 kWh. Η μεικτή κατανάλωση ανέρχεται σε μόλις 13,1 kWh/100 χλμ., που σημαίνει ότι μπορεί να διανύσει έως και 376 χλμ. με μια πλήρη φόρτιση. Στην πόλη όπου η κατανάλωση πέφτει κι άλλο, διανύει έως 523 χλμ., ενώ με την επιλογή one-pedal driving ο οδηγός θα κάνει ελάχιστη χρήση του πεντάλ φρένου. Η μέγιστη ισχύς φόρτισης φτάνει τα 100 kW και με τη χρήση ταχυφορτιστή σε 23 λεπτά φτάνει από το 10% στο 80%. Παράλληλα το Puma Gen-E επιταχύνει στο 0-100 χλμ./ώρα σε 8,0 δλ. και φτάνει τα 160 χλμ./ώρα. τελικής. Στα χαρίσματα του Puma Gen-E ανήκει και ο ευχάριστος οδηγικός του χαρακτήρας. Η ρύθμιση των αναρτήσεών του είναι όσο πρέπει σφιχτή, έτσι ώστε από τη μία πλευρά να φιλτράρει τις ανωμαλίες των δρόμων χωρίς να περνούν κραδασμοί στο εσωτερικό, ενώ από την άλλη να δίνει τη δυνατότητα στον οδηγό να εκμεταλλευτεί τα αποθέματα ισχύος και σε διαδρομές με στροφές, σαν να είναι το υβριδικό Puma.

Get it on Google Play Download on the App Store