Οικονομικό 100% ιαπωνικό υβριδικό με 16.900 ευρώ

  • Suzuki-Swift-1.2-Hybrid-engine
  • Suzuki-Swift-2024-(7)
  • Suzuki-Swift-2024-(8)
  • Suzuki-Swift-2024-(9)
  • Suzuki-Swift-1.2-Hybrid-2024-(33)
  • Suzuki-Swift-1.2-Hybrid-2024-(22)
  • Suzuki-Swift-1.2-Hybrid-2024-(20)
  • Suzuki-Swift-1.2-Hybrid-2024-(14)
  • Suzuki-Swift-1.2-Hybrid-2024-(11)
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/Suzuki-Swift-1.2-Hybrid-engine.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/03/Suzuki-Swift-2024-7.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/05/Suzuki-Swift-2024-8.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/05/Suzuki-Swift-2024-9.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/06/Suzuki-Swift-1.2-Hybrid-2024-33.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/06/Suzuki-Swift-1.2-Hybrid-2024-22.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/06/Suzuki-Swift-1.2-Hybrid-2024-20.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/06/Suzuki-Swift-1.2-Hybrid-2024-14.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/06/Suzuki-Swift-1.2-Hybrid-2024-11.jpg

Οι ιαπωνικές μάρκες αυτοκινήτων ανέκαθεν βρίσκονταν ψηλά στην εκτίμηση του ελληνικού αγοραστικού κοινού και ειδικά εκείνες με τα πιο προσιτά σε τιμές μοντέλα. Μεταξύ αυτών είναι και η Suzuki με το δημοφιλές Swift, το οποίο στη νέα τέταρτη γενιά του είναι καλύτερο από ποτέ, ενώ οι τιμές που πωλείται είναι πολύ χαμηλότερες από την πλειοψηφία των ανταγωνιστικών supermini.

Suzuki Swift 1.2 Hybrid από 16.900 ευρώ

Η τιμή των 16.900 ευρώ που προσφέρεται το νέο Swift 1.2 Hybrid GL είναι στα επίπεδα μίνι μοντέλων αμιγώς βενζίνης, μικρότερων διαστάσεων και με λιγότερο εξοπλισμό. Κάτι που ενδεχομένως να αποτελεί επιπλέον κίνητρο αγοράς για κάποιους, είναι το γεγονός ότι παράγεται στην Ιαπωνία και συγκεκριμένα στο εργοστάσιο Sagara της Suzuki. Επίσης, πρόκειται για το οικονομικότερο σε τιμή μικρό χάτσμπακ υβριδικής τεχνολογίας, το οποίο μπορεί να μην κινείται αμιγώς ηλεκτρικά έστω στους ελιγμούς, όμως η κατανάλωση που πετυχαίνει είναι παραπλήσια με full hybrid μοντέλων. Συν του ότι από την αρχική έκδοση GL είναι εφοδιασμένο με όλα τα σύγχρονα συστήματα ασφαλείας, ανέσεων και συνδεσιμότητας.

Βασικός εξοπλισμός: 6 αερόσακοι, συστήματα αυτόματου φρεναρίσματος, υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας, αναγνώρισης πινακίδων κυκλοφορίας, ελέγχου τυφλού σημείου και υποβοήθησης οπίσθιας διασταυρούμενης κυκλοφορίας, infotainment με οθόνη 9 ιντσών, πλοήγηση και υπηρεσία συνδεσιμότητας & απομακρυσμένων λειτουργιών Suzuki Connect, πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, κάμερα οπισθοπορείας, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός & πίσω, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι και θερμαινόμενοι καθρέπτες και μηχανικός κλιματισμός με ψηφιακή οθόνη. Εγγύηση: 5 ετών ή 100.000 χιλιομέτρων (όποιο συμβεί πρώτο), ή έως και 10 έτη ή 200.000 χλμ.

Ευχάριστο και με χαμηλή κατανάλωση

Το νέο Suzuki Swift Hybrid τροφοδοτείται με ένα νέο 3κύλινδρο 1.2 λτ. ατμοσφαιρικό μηχανικό σύνολο μέγιστης απόδοσης 82 ίππων στις 5.700 σ.α.λ. και με ροπή 112 Nm στις 4.500 σ.α.λ. Συνδυάζεται με ηλεκτρογεννήτρια 12V-ISG που προσφέρει επιπλέον ισχύ 3 ίππων και 60 Nm ροπής, βελτιώνοντας την απόκριση στο πάτημα του γκαζιού στις χαμηλές στροφές κατά την κίνηση στην πόλη και εξασφαλίζοντας πολύ ομαλή λειτουργία του Stop & Start. Το νέο Swift των 919 κιλών επιταχύνει στο 0-100 χλμ./ώρα σε 12,5 δλ. και επιδεικνύει πολύ καλή ελαστικότητα στις αυξομειώσεις ρυθμών στις αστικές συνθήκες κίνησης. Η κατανάλωση σε πραγματικές μεικτές συνθήκες βρίσκεται στα 5,2 λτ./100 χλμ., ενώ με εκπομπές CO2 105 γρ./χλμ. απαλλάσσεται από τα τέλη κυκλοφορίας και μπαίνει καθημερινά στο Δακτύλιο της Αθήνας.

Κάτι ακόμα που μετράει πολύ, είναι το γεγονός ότι παρουσιάζεται πολύ εύκολο στην οδήγηση, στους ελιγμούς και στους χειρισμούς γενικότερα, κάνοντας τη ζωή του οδηγού πιο εύκολη στους μποτιλιαρισμένους και στενούς δρόμους. Σε αυτό συνεισφέρει το κόμπακτ διαστάσεων αμάξωμα των 3.860 χιλιοστών μήκους και 1.735 χλστ. πλάτους, συν τη μικρή ακτίνα στροφής των 4,8 μέτρων. Οι επιβάτες του δεν ενοχλούνται από την ανάγλυφη επιφάνεια της ασφάλτου, χάρη και στην αναβάθμιση της συνολικής ηχομόνωσης και της ποιότητας κύλισης. Παρότι αστικού προσανατολισμού, το νέο Swift είναι ευχάριστο στην οδήγηση και πιο άνετο από κάθε άλλη φορά, αφού οι αναρτήσεις του φέρνουν σε ιδανική ισορροπία το κράτημα με την άνεση. Το τιμόνι του είναι όσο πρέπει βαρύ, άμεσο και «κόβει» πολύ, ενώ τα φρένα του διακρίνονται σε αίσθηση και απόδοση.

Εύχρηστο εσωτερικό με καλούς χώρους επιβατών

Το νεανικό στιλ του νέου Suzuki Swift είναι έκδηλο και στο εσωτερικό του με την πολύ καλή εργονομία και τους πολλούς χώρους για μικροαντικείμενα. Τα σκληρά πλαστικά που συναντώνται σε όλες τις επιφάνειες αναβαθμίζονται από την ευχάριστη διχρωμία και τη γεροδεμένη τους συναρμογή. Παρά το γεγονός ότι είναι μικρότερο από άλλα supermini των 4+ μέτρων μήκους, το Swift χωράει στο εσωτερικό του και τους τους λίγο πιο ψηλούς επιβάτες, χάρη στον αρκετό αέρα για τα πόδια στο πίσω κάθισμα. Εκεί που θα γίνουν παραχωρήσεις είναι στο μικρό πορτ μπαγκάζ των 265 λίτρων, το οποίο φτάνει έως τα 980 λίτρα με πεσμένες τις πλάτες των πίσω καθισμάτων και έως την οροφή.

Get it on Google Play Download on the App Store