Οι Κινέζοι έχουν πάει σε άλλο επίπεδο τα αυτοκίνητά τους, φτάνοντας σε σημείο να προσφέρουν πεντάμετρες σεντανάρες 360+ ίππων, με εμφανισιακά στοιχεία Lamborghini, σε τιμή B-SUV! Ο λόγος για την Xpeng, που ανεβάζει τον πήχη στα EVs με το ολοκαίνουριο P7 δεύτερης γενιάς. Ένα μοντέλο που εντυπωσιάζει από την πρώτη ματιά με την αθλητική του σιλουέτα, τα εκλεπτυσμένα σχεδιαστικά στοιχεία και τον premium χαρακτήρα του.
Το δυναμικό fastback αμάξωμα μήκους άνω των 5 μέτρων (5.017 χλστ., πλάτος 1.970 χλστ., ύψος 1.427 χλστ., μεταξόνιο 3.008 χλστ.) με τα τονισμένα φτερά, λεπτά φωτιστικά σώματα και τις αναδυόμενες χειρολαβές θυρών, θυμίζει κάτι από supercar, ιδιαίτερα όταν μπουν οι -προαιρετικές- πόρτες τύπου «πεταλούδας». Η σχεδίαση δεν είναι μόνο για το θεαθήναι. Το νέο P7 διαθέτει κορυφαία αεροδυναμική, με συντελεστή οπισθέλκουσας μόλις Cd 0,201, χάρη στο χαμηλό ύψος (ούτε 1,43 μ.), την ενεργή πίσω αεροτομή και τις έξυπνες λεπτομέρειες που μειώνουν την αντίσταση στον αέρα. Το αποτέλεσμα είναι βελτιωμένη απόδοση, μεγαλύτερη αυτονομία και ενισχυμένη σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες.

Το εσωτερικό του Xpeng P7 είναι σχεδιασμένο σε τυπικό κινεζικό μινιμαλιστικό στυλ, χωρίς φυσικά κουμπιά στο ταμπλό. Ο μακρόστενος ψηφιακός πίνακας οργάνων 8,8 ιντσών συμπληρώνεται από ένα head-up display 87 ιντσών (!) στο παρμπρίζ, ενώ η θέση της κεντρικής οθόνης 15,6 ιντσών μπορεί να ρυθμιστεί σε δύο επίπεδα. Μια οθόνη 9 ιντσών είναι ενσωματωμένη στον εσωτερικό καθρέφτη, την ώρα που μια ξεχωριστή πολυλειτουργική οθόνη αφής 8 ιντσών φροντίζει για τους πίσω επιβάτες. Ο χώρος αποσκευών φτάνει τα 575 λίτρα (1.929 λίτρα με τα πίσω καθίσματα κάτω) και επικουρείται τόσο από ένα frunk 56 λίτρων, όσο και από 33 διαφορετικές θέσεις για μικροαντικείμενα στην καμπίνα.
Στα μηχανικά μέρη συναντούμε αρχιτεκτονική 800V , με μπαταρίες 74,9 ή 92,2 kWh και επιλογή μεταξύ πίσω ή τετρακίνησης. Η ισχύς κυμαίνεται από 367 έως 594 ίππους, με 465 και 695 Nm ροπή αντίστοιχα, ενώ η αυτονομία φτάνει έως τα 820 χλμ. (σε κύκλο CLTC). Οι επιδόσεις δεν απογοητεύουν, με το 0–100 χλμ./ώρα να ολοκληρώνεται σε μόλις 3,7 δλ. για την κορυφαία έκδοση (τελική περιοριζόμενη στα 230 χλμ./ώρα, παντού). Το ακόμη πιο εντυπωσιακό όμως είναι η τιμολόγηση. Η βασική έκδοση ξεκινά από μόλις 219.800 γουάν (περίπου 26.335 ευρώ), με εξοπλισμό που περιλαμβάνει αερανάρτηση, head-up display 87 ιντσών, ηχοσύστημα με 23 ηχεία, θερμαινόμενα/αεριζόμενα καθίσματα με λειτουργία μασάζ και πλήρες πακέτο συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού. Μάλιστα, το ενδιαφέρον ξεπέρασε κάθε προσδοκία, με 10.000 παραγγελίες σε μόλις 7 λεπτά από την έναρξη των πωλήσεων στην Κίνα.
Στην Ευρώπη αναμένεται να κάνει ντεμπούτο στην Έκθεση του Μονάχου (9-14 Σεπτεμβρίου). Όσο για το προγενέστερο μοντέλο διατίθενται σε κάποιες χώρες της Ευρώπης, αλλά σε σχεδόν διπλάσια τιμή. Συγκεκριμένα στη Γερμανία το αρχικό μοντέλο RWD Long Range 276 hp ξεκινά από 49.600 ευρώ.



























































