Το φθηνότερο ιαπωνικό full hybrid των 19.900 ευρώ

  • 2024_mazda2_hybrid
  • mazda2-hybrid_2024-(1)
  • mazda2-hybrid_2024-(8)
  • mazda2-hybrid_2024-(3)
  • mazda2-hybrid_2024-(6)
  • mazda2-hybrid_2024-(7)
  • mazda2-hybrid_2024-(2)
  • 2024_mazda2_hybrid_germany_int-8
  • 2024_mazda2_hybrid_germany_det-3
  • 2024_mazda2-hybrid_spain_det-18
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/08/2024_mazda2_hybrid.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/04/mazda2-hybrid_2024-1.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/04/mazda2-hybrid_2024-8.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/04/mazda2-hybrid_2024-3.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/04/mazda2-hybrid_2024-6.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/04/mazda2-hybrid_2024-7.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/04/mazda2-hybrid_2024-2.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/01/2024_mazda2_hybrid_germany_int-8.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/01/2024_mazda2_hybrid_germany_det-3.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/01/2024_mazda2-hybrid_spain_det-18.jpg

Σχεδόν τα μισά καινούργια αυτοκίνητα που έχουν κυκλοφορήσει στους ελληνικούς δρόμους φέτος, από τον Ιανουάριο έως τον Ιούλιο είναι υβριδικής τεχνολογίας (mild hybrid και full hybrid). Αυτό συμβαίνει γιατί ο κόσμος τα προτιμάει λόγω μειωμένης κατανάλωσης και ρύπων, αλλά και γιατί κάποια μοντέλα διατίθενται αποκλειστικά και μόνο υβριδικά. Όπως ισχύει και για το φθηνότερο full hybrid μοντέλο της εγχώριας αγοράς.

Από τα οικονομικότερα full hybrid της αγοράς

Προσφέρεται με τιμή που ξεκινά από 19.900 ευρώ και σίγουρα εκ πρώτης όψεως μπερδεύει πολλούς, γιατί ως βάση χρησιμοποιείται ένα πολύ δημοφιλές μοντέλο. Πρόκειται για το νέο Mazda 2 Hybrid, το οποίο βασίζεται σχεδόν εξολοκλήρου στο Toyota Yaris Hybrid. Όμως σε σχέση με το δίδυμο αδελφάκι του εμφανίζει κάποιες σχεδιαστικές και τιμολογιακές διαφορές. Εξωτερικά, το μοντέλο από τη Χιροσίμα ξεχωρίζει από το διαφορετικού σχεδιασμού προφυλακτήρα με την ευμεγέθη πολυγωνική μάσκα της Mazda, ενώ πίσω η διακοσμητική επένδυση που συνδέει τα φωτιστικά σώματα είναι βαμμένη στο χρώμα του αμαξώματος. Φυσικά αλλάζουν λογότυπα και σήματα, όπως αντίστοιχα και το έμβλημα στο τιμόνι. Οι διαστάσεις είναι και αυτές ολόιδιες, με μήκος 3.940 χλστ., πλάτος 1.745 χλστ., ύψος 1.500 χλστ. και μεταξόνιο 2.560 χλστ.

Βασικός εξοπλισμός Mazda 2 Hybrid Prime-Line: 7 αερόσακοι, αυτόματο φρενάρισμα, σύστημα υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας, infotainment με οθόνη 9 ιντσών, κάμερα οπισθοπορείας, αυτόματος κλιματισμός, αισθητήρας φωτός, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι και θερμαινόμενοι καθρέπτες, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, adaptive cruise control και κεντρικό υποβραχιόνιο. Εγγυήσεις: 6 χρόνια ή 150.000 χιλιόμετρα. Οδική βοήθεια για 12 μήνες με επέκταση κάθε φορά που πραγματοποιείται σέρβις σε έναν από τους επίσημους επισκευαστές της Mazda.

«Ζωηρό» οικονομικό και ευέλικτο

Την κίνηση του νέου Mazda2 Hybrid αναλαμβάνει το full hybrid μηχανικό σύνολο με τη μέγιστη συνδυαστική απόδοση των 116 ίππων. Αποτελείται από ένα 3κύλινδρο ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα 1.5 λτ. ισχύος 92 ίππων και 120 Nm ροπής και ένα ηλεκτρικό μοτέρ που αποδίδει 80 ίππους και 141 Nm ροπής. Η επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα επιτυγχάνεται σε 9,7 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα φτάνει έως τα 175 χλμ./ώρα. Η Mazda ανακοινώνει μεικτή κατανάλωση από μόλις 3,8 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 από 87 γρ./χλμ. (μηδενικά τέλη κυκλοφορίας – ελεύθερη είσοδος στο Δακτύλιο). Στην πράξη, τη μεικτή εργοστασιακή κατανάλωση μπορεί να την πετύχει ο οδηγός στην πόλη, λόγω της δυνατότητας 100% ηλεκτρικής κίνησης. Ωστόσο και πάλι σε μικτές πραγματικές συνθήκες καίει κατά μέσο όρο 4,5 λίτρα/100 χλμ. Στα βασικά προσόντα του Mazda2 Hybrid ανήκει και η πολύ άνετη οδήγηση που προσφέρει, αφού είναι πανεύκολο στους χειρισμούς και το κιβώτιο e-CVT διευκολύνει ακόμα περισσότερο στους πηγμένους δρόμους.

Καλοφτιαγμένο και με επαρκείς χώρους

Το εσωτερικό του νέου Mazda2 Hybrid διακρίνεται και αυτό (όπως το αμάξωμα) για τις πολλές και έντονες καμπύλες επιφάνειες στο ταμπλό του, όπου στο κέντρο του κυριαρχεί η οθόνη αφής των 9 ιντσών του infotainment. Η εργονομία είναι σε γενικές γραμμές αρκετά καλή, με τη μόνη εξαίρεση τους διακόπτες των ηλεκτρικών παραθύρων στην πόρτα του οδηγού που είναι πολύ ψηλά τοποθετημένοι. Τα υλικά κατασκευής είναι ικανοποιητικής ποιότητας και γεροδεμένα στο σύνολο τους, έχοντας ένα σεβαστό κομμάτι του ταμπλό με λεπτό μαλακό πλαστικό. Από πλευράς χώρων δεν προσφέρει το κάτι παραπάνω συγκριτικά με άλλα supermini, αφού ο αέρας για τα πόδια πίσω δεν φτάνει για τους λίγο πιο ψηλούς, ενώ το μικρό άνοιγμα των θυρών δεν εξυπηρετεί. Μικρό με τη σειρά του είναι και το πορτ μπαγκάζ των 286 λίτρων, όταν ο μέσος όρος των μικρών χάτσμπακ κυμαίνεται στα 350 λίτρα.

Get it on Google Play Download on the App Store