Δύο κολοσσοί της αυτοκινητοβιομηχανίας, η General Motors και η Hyundai οι οποίες κατασκευάζουν μαζί περισσότερα οχήματα από οποιαδήποτε άλλη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο, ενώνουν τις δυνάμεις τους για να αναπτύξουν από κοινού πέντε ολοκαίνουργια μοντέλα. Τέσσερα από αυτά θα εξυπηρετήσουν τις αγορές της Κεντρικής και Νότιας Αμερικής, συμπεριλαμβανομένου ενός μεσαίου μεγέθους pickup, καθώς και κόμπακτ αυτοκινήτων, pickup και SUV. Παράλληλα για τη Βόρεια Αμερική, αναπτύσσουν ένα ηλεκτρικό επαγγελματικό βαν.
Η GM θα αναλάβει την ηγεσία στην πλατφόρμα μεσαίου μεγέθους φορτηγών, ενώ η Hyundai θα έχει το πάνω χέρι στις πλατφόρμες για τα άλλα νέα μοντέλα. Κάθε εταιρεία θα πουλάει αυτά τα οχήματα με τις δικές της μάρκες, με μοναδικό σχεδιασμό εξωτερικά και στο εσωτερικό. Επίσης, ανεξάρτητα από το σήμα, όλα όσα κατασκευάζουν από κοινού θα φέρουν τη σφραγίδα του μηχανικού, κατασκευαστικού και καινοτόμου πνεύματος τόσο της GM όσο και της Hyundai. Το πρώτο από αυτά τα οχήματα έχει προγραμματιστεί να κυκλοφορήσει το 2028 και αναμένεται ότι η παραγωγή θα φτάσει τα 800.000 οχήματα ετησίως.

Αμφότερες οι εταιρίες σχεδιάζουν παράλληλα πρωτοβουλίες κοινής προμήθειας στη Βόρεια και Νότια Αμερική για υλικά, μεταφορές και εφοδιαστική αλυσίδα, συμπεριλαμβανομένων πρώτων υλών, εξαρτημάτων και σύνθετων συστημάτων. Θα διερευνήσουν επίσης τη συνεργασία στον τομέα του χάλυβα χαμηλών εκπομπών άνθρακα, στο πλαίσιο της δέσμευσής τους για βιώσιμη κατασκευή. Συνεργαζόμενες οι δύο εταιρίες μπορούν να μειώσουν το κόστος, να βελτιστοποιήσουν την κατασκευή και να λανσάρουν νέα μοντέλα πιο γρήγορα. Η κοινή προμήθεια και η εφοδιαστική ενισχύουν την αποδοτικότητα και επιτυγχάνουν εξοικονόμηση, με περιθώρια περαιτέρω κλιμάκωσης σε πρώτες ύλες και σύνθετα συστήματα. Έτσι, η συνεργασία τους διευρύνει τις επιλογές των πελατών σε βασικές αγορές και ενισχύει το ανταγωνιστικό τους πλεονέκτημα. Στα σχέδια της συνεργασίας τους είναι και η ανάπτυξη αυτοκινήτων τεχνολογίας κυψελών καυσίμου.
Όταν η Διευθύνουσα Σύμβουλος της GM, Mary Barra, υπέγραψε τη συμφωνία μας με την Hyundai πριν από ένα χρόνο, το έθεσε εύστοχα: «Η GM και η Hyundai έχουν συμπληρωματικά πλεονεκτήματα και ταλαντούχες ομάδες. Στόχος μας είναι να ξεκλειδώσουμε την κλίμακα και τη δημιουργικότητα και των δύο εταιρειών για να προσφέρουμε ακόμη πιο ανταγωνιστικά οχήματα στους πελάτες πιο γρήγορα και πιο αποτελεσματικά».























