«Αθάνατο» Mitsubishi Pajero με 1.000.000 χλμ. από το Κιλκίς

  • Mitsubishi-Pajero-1m-km-(1)
  • Mitsubishi-Pajero-1m-km-(5)
  • Mitsubishi-Pajero-1m-km-(2)
  • Mitsubishi-Pajero-1m-km-(3)
  • Mitsubishi-Pajero-1m-km-(4)
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/08/Mitsubishi-Pajero-1m-km-1.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/08/Mitsubishi-Pajero-1m-km-5.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/08/Mitsubishi-Pajero-1m-km-2.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/08/Mitsubishi-Pajero-1m-km-3.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/08/Mitsubishi-Pajero-1m-km-4.jpg

Ένα από τα πιο εμβληματικά και σκληροτράχηλα εκτός δρόμου οχήματα που «όργωσαν» κάθε γωνιά του πλανήτη για δεκαετίες και συνεχίζει να έχει ευχαριστημένους κατόχους, είναι το Mitsubishi Pajero. Παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 1981 και η παραγωγή του έληξε οριστικά μετά από 40 χρόνια, το 2021. Το αρχικό πρωτότυπο Pajerο παρουσιάστηκε στην Έκθεση Αυτοκινήτου Τόκιο το 1973, πέντε χρόνια αργότερα ακολούθησε το δεύτερο πρωτότυπο και οι πωλήσεις του τελικού μοντέλου ξεκίνησαν το 1982.

Αρχικά το Pajero ξεκίνησε να διατίθεται με τρίθυρο αμάξωμα, ενώ το 1983 έκανε την εμφάνισή του και 5θυρο με μακρύτερο μεταξόνιο και έως 7 θέσεις. Ωστόσο, το 3θυρο ήταν αυτό που προτιμούσαν πολλοί γιατί ήταν πιο ευέλικτο και ικανό εκτός δρόμου λόγω μικρότερου όγκου και βάρους. Για την εποχή εκείνη υπήρχε μια ευρεία γκάμα κινητήρων βενζίνης και πετρελαίου από 2.0 λτ. έως 3.0 λτ., ενώ το 1984 δέχτηκε turbo diesel μηχανικά σύνολα, μαζί με δίσκους σε όλους τους τροχούς και ρυθμιζόμενα αμορτισέρ το 1985. Μάλιστα, με βάση την πλατφόρμα του πρώτης γενιάς Pajero, η Hyundai εξέλιξε το εκτός δρόμου Galloper, το οποίο πουλούσε από το 1991 έως το 2003.

Το Pajero δεύτερης γενιάς παρουσιάστηκε το 1991 και παρόλο που διατήρησε τα σκληροτράχηλα χαρακτηριστικά και την τετραγωνισμένη εμφάνιση του προκατόχου του, ήταν σαφώς πιο σύγχρονο και πολυτελές. Το τρίτης γενιάς που έκανε ντεμπούτο το 1999 ανέβασε και άλλο τον πήχη, ενώ το τελευταίο τέταρτης γενιάς που εμφανίστηκε το 2006 εντυπωσιάζει ακόμα και σήμερα με την πληθωρικότητά του. Ωστόσο, το πρώτης γενιάς Pajero παραμένει ένα 4κίνητο αθάνατο «εργαλείο», φτιαγμένο για δύσκολες συνθήκες και να αντέχει στα χρόνια και στη χρήση, λόγω και της πιο απλής του κατασκευής (ειδικά σε σύγκριση με τα σημερινά αυτοκίνητα).

Τρανταχτή απόδειξη αποτελεί το συγκεκριμένο Pajero του 1988, που έχει στην κατοχή του όλα αυτά τα χρόνια ο κύριος Μιχάλης Περχανίδης από το Κιλκίς. Το οδόμετρό του βρίσκεται μια ανάσα πριν από το 1.000.000 χιλιόμετρα και ο ιδιοκτήτης του δεν σκοπεύει να σταματήσει να το οδηγεί, αφού το διατηρεί πλήρως λειτουργικό και σε εξαιρετική κατάσταση όλα αυτά τα χρόνια. Κάτι που άλλωστε φαίνεται από τις φωτογραφίες και το βίντεο που μπορείτε να δείτε παρακάτω. Χίλια μπράβο στον κ. Περχανίδη και μακάρι και άλλοι να συντηρούσαν έτσι τα αυτοκίνητά τους, ακόμα και με πολύ λιγότερα χρόνια και χιλιόμετρα.

Get it on Google Play Download on the App Store