H Peugeot προσφέρει τα υβριδικά της μοντέλα σε μειωμένες τιμές, από το supermini 208 και το best seller SUV για φέτος 2008, έως το νέο και πολύ εντυπωσιακό 3008. Μεταξύ αυτών το πιο προσιτό σε τιμή 208 συμφέρει εξαιρετικά τόσο με τον κινητήρα αμιγώς βενζίνης, όσο και το υβριδικό με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.

Πιο συγκεκριμένα, το νέο 208 1.2 PureTech 100 προσφέρεται από 19.500 ευρώ (από 20.800 ευρώ χωρίς την προσφορά) και το 1.2 Hybrid 110 e-DSC6 εκκινεί από 20.900 ευρώ (23.000 ευρώ αρχική). Οι τιμές αυτές αφορούν το πρώτο επίπεδο εξοπλισμού Style, το οποίο διαθέτει όλα τα κομφόρ και στοιχεία ασφαλείας. Ανεξαρτήτως κινητήρα περιλαμβάνει τα συστήματα αυτόνομης πέδησης και υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας, 6 αερόσακους, οθόνη πολυμέσων 10 ιντσών με ασύρματη σύνδεση Apple CarPlay/Android Auto, Bluetooth, αυτόματη λειτουργία προβολέων, ηλεκτρικούς καθρέπτες, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός και πίσω, τιμόνι με δερμάτινη επένδυση, μηχανικό κλιματισμό και πίσω αισθητήρες στάθμευσης.
Κοινό σημείο μεταξύ των κινητήρων αμιγώς βενζίνης και υβριδικού είναι το τρικύλινδρο turbo μηχανικό σύνολο των 1.199 κ.εκ. με τη μέγιστη ισχύ των 100 ίππων στις 5.500 σ.α.λ. και τη ροπή των 205 Nm στις 1.750 σ.α.λ. Το βενζίνης συνδυάζεται αποκλειστικά με χειροκίνητο κιβώτιο 6 ταχυτήτων, είναι ελαστικό από τις χαμηλές στροφές και με πολιτισμένη λειτουργία. Η κατανάλωση δοκιμής σε μεικτές συνθήκες βρέθηκε στα 7,2 λτ./100 χλμ., ενώ με εκπομπές CO2 117 γρ./χλμ. τα τέλη κυκλοφορίας είναι μηδενικά. Επίσης, το μοτέρ είναι πρόθυμο στο πάτημα του γκαζιού και επιταχύνει σε γοργούς ρυθμούς το 208 των 1.090 κιλών (0-100 χλμ./ώρα σε 10,1 δλ.).
Το υβριδικό με τη συνδυαστική ισχύ των 110 ίππων ενσωματώνει στο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη των 6 ταχυτήτων (e-DSC6) και ένα ηλεκτρικό μοτέρ 28 ίππων και 51 Nm ροπής. Ο ηλεκτροκινητήρας βοηθά τα μάλα στις εκκινήσεις και το τράβηγμα από τις χαμηλές στροφές, μειώνοντας την κατανάλωση, γιατί εξασφαλίζει αμιγώς ηλεκτρική κίνηση με τη συνδρομή της αυτοφορτιζόμενης μπαταρίας των 0,9 kWh (ωφέλιμη χωρητικότητα 0,432 kWh). Σε μεικτές συνθήκες δεν ξεπερνά τα 5,7 λίτρα/100 χλμ., ενώ οι εκπομπές CO2 πέφτουν στα 105 γρ./χλμ. (μηδενικά τέλη κυκλοφορίας). Το 6άρι αυτόματο διπλού συμπλέκτη εξασφαλίζει γρήγορες και ομαλές αλλαγές, βοηθώντας σε επιταχύνσεις της τάξης των 9,8 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα. Ανεξαρτήτως κινητήρα, το 208 ξεχωρίζει και για τα οδηγικά του χαρίσματα, αφού συνδυάζει ιδανικά το κράτημα και την άνεση, ενώ ο οδηγός μπορεί να απολαύσει και μια στριφτερή διαδρομή.
Το νέο Peugeot 208 κερδίζει αμέσως τις εντυπώσεις και με τον πολύ ελκυστικό σχεδιασμό του εξωτερικά με τα σπορτίφ χαρακτηριστικά, καθώς και με το μοντέρνο εσωτερικό του. Αυτό ξεχωρίζει παράλληλα για την κορυφαία ποιότητα κατασκευής στα supermini. Τα μαλακά υλικά στο μεγαλύτερο μέρος του ταμπλό και η συναρμογή είναι εξαιρετικά, οι χώροι για τους πίσω απλά ικανοποιητικοί, το άνοιγμα των πίσω θυρών περιορισμένο, όπως και εκείνο του πορτμπαγκάζ. Η χωρητικότητα, ωστόσο, εμφανίζεται αρκετή, καθώς τα 352 λίτρα συνιστούν μια χαρά τιμή για μικρό χάτσμπακ.














































