Τα Tesla Plaid, είτε μιλάμε για Model S είτε για Model X, δεν έχουν συνηθίσει να χάνουν σε κόντρες, ειδικά απέναντι σε ανταγωνισμό θερμικών μοτέρ. Μαθημένη στις ήττες δεν είναι ούτε η McLaren 750S, όμως, ακόμα κι όταν ο αντίπαλος έχει παραπάνω ή πολλή παραπάνω δύναμη.
Υπό κανονικές συνθήκες, η 750S αποδίδει 750 ίππους και 800 Nm από τον 4.0 V8 twinturbo της. Πολύ καλή επίδοση κατά μόνας, καμία σχέση με τα 1.020 άλογα και τα 1.400 Nm των τριών ηλεκτροκινητήρων στο Model S Plaid. Εκεί που με άνεση στέκεται η McLaren δίπλα στο κορυφαίο Tesla, είναι η ζυγαριά. Όσο περισσότερη δύναμη έχει το Model S, άλλο τόσο -και πολύ περισσότερο- μένει πίσω από τη McLaren στη ζυγαριά. αποτυπώνεται η αναλογία στο βάρος. Η 750S είναι πάνω από 1 τόνο ελαφρύτερη (1.389 κιλά αντί 2.464), γέρνοντας την πλάστιγγα της αναλογίας κιλών ανά ίππο υπέρ της (μόλις 1,89 αντί 2,41 στο Tesla)! Προσέξτε: όλα αυτά, εργοστασιακά.
Ο διτούρμπινος V8 των Άγγλων, όμως, δείχνει μεγάλη αγάπη στις «εξωσχολικές» δραστηριότητες. Νούμερα της τάξης των 800, 850 και 900 αλόγων αποτελούν καθημερινότητα για τους βελτιωτές του M840T, ενώ δεν λείπουν και οι 1000άρες 750S. Καλή ώρα η συγκεκριμένη, που φτιάχνει μια ειδική σχέση βάρους-ισχύος στα μόλις 1,38 κιλά ανά ίππο. Κάπως έτσι, από αδιαφιλονίκητο φαβορί, το Model S Plaid μετατρέπεται σε αουτσάιντερ. Βέβαια, διατηρεί τα εγγενή πλεονεκτήματα της έξτρα πρόσφυσης (τετρακίνητο, κόντρα στην πίσω κίνηση της McLaren), της ακαριαίας παροχής δύναμης και της έλλειψης αλλαγής ταχυτήτων. Ωστόσο, το χάντικαπ στη ζυγαριά και την εκρηκτικότητα των δυο τούρμπο, δεν καλύπτεται – ευτυχώς, για όλους τους λάτρεις των κινητήρων εσωτερικής καύσης.