Η McLaren παρουσίασε το νέο της κορυφαίο μοντέλο, που αντικαθιστά την ήδη ταχύτατη 720S και πηγαίνει σε άλλο επίπεδο την απώλεια βάρους, διαμορφώνοντας μια απίθανη αναλογία κιλών/ίππο για αυτοκίνητο που δεν ανήκει στη συνομοταξία των hypercars. Κι ας μην δείχνει τόσο διαφορετική εμφανισιακά η 750S.
Όπως βλέπουμε, οι αλλαγές σε σχέση με την προκάτοχο εμφανίζονται περιορισμένες. Λίγο πιο έντονες οι αεροδυναμικές πτυχές σε προφυλακτήρα και μαρσπιέ, νέα σχέδια για τις ζάντες, τραπεζοειδής απόληξη κεντρικά τοποθετημένη αντί για τις δυο διπλές πριν, ανασχεδιασμένος διαχύτης και ελαφρώς πιο αιχμηρή διαμόρφωση στην ηλεκτρονικά ελεγχόμενη αεροτομή. Παρόμοιας έκτασης διαφοροποίηση και στο εσωτερικό, με τις επενδύσεις alcantara (δέρμα στη Spider) και τα ανθρακονήματα να διανθίζουν τη γνώριμη εικόνα με τη λεπτή κεντρική κονσόλα και τους κάθετα τοποθετημένους διακόπτες. Προτεραιότητα της McLaren ήταν οι κρυφές χάρες του αυτοκινήτου της, κάτω από αμάξωμα και καμπίνα.
Οι μηχανικοί εφάρμοσαν μια σειρά από ενέργειες δίαιτας, που περιλαμβάνουν από σύστημα εξαγωγής τιτανίου και λεπτότερα κρύσταλλα, μέχρι ανθρακονημάτινα καθίσματα ενσωματωμένα στο σασί και πίνακα οργάνων επίσης από λεπτότερο πάνελ. Τα carbon μπάκετ, για παράδειγμα, κανονικά κόβουν 17,5 κιλά σε σχέση με την 720S. Τα προαιρετικά «super lightweight» εξοικονομούν περαιτέρω 33%, ενώ αξίζει να σημειωθεί πως το κάθισμα του συνοδηγού είναι συγκολλημένο – οι ράγες για τη ρύθμιση της απόστασης στα πόδια προσφέρονται προαιρετικά. Άλλα 13,8 κιλά γλιτώνουν οι 10άκτινες σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου, ενώ στο μέλλον προβλέπεται να γίνουν διαθέσιμες και ανθρακονημάτινες.
Όλες αυτές οι ψαγμένες τροποποιήσεις διαμορφώνουν τη ζυγαριά στα μόλις 1.281 κιλά «στεγνή» και στα 1.389 κιλά με υγρά για την κουπέ, ενώ πολύ ελαφριά είναι και η Spider παρά την ύπαρξη του αποσπώμενου hardtop (1.326 κιλά χωρίς, 1.438 με υγρά). Βάρος που σε συνδυασμό με την αυξημένη ισχύ, μετατρέπουν την 750S σε φόβητρο για κάθε Ferrari – και ιδίως, τον απευθείας ανταγωνιστή που ακούει στο όνομα «F8 Tributo».
Ο 4.0 V8 twinturbo εξοπλίζεται με νέο εγκέφαλο και τα ελαφρύτερα πιστόνια της 765LT, παρουσιάζοντας όχι μόνο αυξημένη απόδοση αλλά και καλύτερη ευστροφία/απόκριση. Η ισχύς ανέρχεται στους 750 ίππους και τα 800 Nm (+30 άλογα και ισάριθμα Nm), με το όριο περιστροφής να παραμένει στις 8.500 σ.α.λ. αλλά τον κινητήρα να φτάνει εκεί ταχύτερα. Σημαντικότερα, η επιπλέον δύναμη έχει να διαχειριστεί χαμηλότερο βάρος, κάτι που διαμορφώνει την ειδική σχέση ισχύος-βάρους σε πρωτοφανή για την κατηγορία επίπεδα.
Αν μετρηθεί χωρίς λιπαντικά, βαλβολίνες και ψυκτικά, η 750S αντιστοιχεί μόλις 1,7 κιλά για κάθε ίππο του μοτέρ της, ενώ με όλα τα υγρά στη θέση τους ανεβαίνει στα 1,85 κιλά/ίππο. Σε κάθε περίπτωση, αφήνει σύξυλη την F8 Tributo των 2,07 κιλών/ίππο (720 ίπποι για 1.495 κιλά)! Τα πρώτα 100 χλμ./ώρα έρχονται σε 2,8 δλ., τα 200 χλμ./ώρα από στάση σε 7,2 δλ. (7,3 δλ. η Spider) και το 0-300 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 19,8 δλ. (20,4 δλ. η Spider), ενώ το 400άρι είναι ζήτημα 10,1 δλ. (10,3 δλ. η ανοιχτή) και η τελική 332 χλμ./ώρα.
Στη διαχείριση όλης αυτής της ταχύτητας αναλαμβάνουν κεραμικά δισκόφρενα και ελαστικά Pirelli P Zero Trofeo R ειδικά εξελιγμένα για την 750S (προαιρετικές και οι δυο επιλογές), ενεργή ανάρτηση και αεροδυναμικά βοηθήματα, 5 διαφορετικά προγράμματα οδήγησης, ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μπλοκέ και το 7άρι αυτόματο κιβώτιο SSG.