Κατά καιρούς οι αντιπροσωπείες των αυτοκινήτων ανακοινώνουν μεγάλες προσφορές και μειώσεις τιμών για μοντέλα τους, τις οποίες πρέπει να αρπάζει αμέσως ο ενδιαφερόμενος πελάτης γιατί κερδίζει άμεσα πολλά χρήματα. Μια τέτοια περίπτωση είναι το SUV Honda ZR-V, αφού οι νέες τιμές που διατίθεται τώρα είναι έως 12.810 ευρώ χαμηλότερες σε σχέση με αυτές που είχαν ανακοινωθεί όταν λανσαρίστηκε στην Ελλάδα τον Νοέμβριο του 2023. Παράλληλα, ετοιμοπαράδοτα αυτοκίνητα συνοδεύονται με πρόσθετα προνόμια αγοράς μέσω του προγράμματος «Honda Dream Offers».
Η απόκτηση του ZR-V μπορεί να γίνει και μέσω του προνομιακού προγράμματος χρηματοδότησης με ετήσιο ονομαστικό επιδοτούμενο επιτόκιο 5,5% και ελάχιστη προκαταβολή από 0%. Έτσι δεν είναι απαραίτητο να εκταμιεύσει ο πελάτης αμέσως όλο το κεφάλαιο για την αγορά του, αλλά να το αποπληρώσει σταδιακά σε έως 84 μήνες. Επίσης, το αυτοκίνητο συνοδεύεται με 5 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση ή 100.000 χλμ. (όποιο συμβεί πρώτο) και 5 χρόνια οδική βοήθεια. Συν του ότι η ελληνική αντιπροσωπεία δε χρεώνει επιπλέον το μεταλλικό χρώμα (ισχύει σε όλα τα Honda που πωλούνται στην Ελλάδα), όταν για παράδειγμα στη Γερμανία το επιπλέον κόστος κυμαίνεται μεταξύ 800 έως 1.100 ευρώ, ενώ οι τιμές του ZR-V εκεί είναι πολύ υψηλότερες. Για παράδειγμα το ZR-V Elegance διατίθεται με τη νέα τιμή από 34.990 ευρώ, όταν στη Γερμανία το ίδιο μοντέλο πωλείται από 42.900 ευρώ.
Νέες τιμές Honda ZR-V
- ZR-V Elegance: από 34.990€ (πριν από 44.700€)
- ZR-V Sport: από 38.990€ (πριν από 51.800€)
- ZR-V Advance: από 43.890€ (πριν από 55.800€)
Ο εξοπλισμός είναι αναμενόμενα πλούσιος από το ZR-V Elegance. Μεταξύ άλλων περιλαμβάνει οθόνη πολυμέσων 9 ιντσών, ψηφιακό καντράν 7 ιντσών, 11 αερόσακους, αυτόματο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρηση λωρίδας, κάμερα οπισθοπορείας, αισθητήρες στάθμευσης εμπρός & πίσω, ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών, αυτόματο κλιματισμό, θερμαινόμενα καθίσματα εμπρός, κ.λπ. Στο ZR-V Sport τοποθετούνται ακόμα σπορ προφυλακτήρες και εξατμίσεις, επενδύσεις καθισμάτων από ύφασμα και μαύρο δέρμα, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα εμπρός καθίσματα, ηλεκτρική πόρτα χώρου αποσκευών, ασύρματη φόρτιση κινητού, μαύρες ζάντες 18 ιντσών, μαύρα διακοσμητικά, κ.α. Στο ZR-V Advance προστίθενται δερμάτινα καθίσματα, Head-up Display, πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων 10,2 ιντσών, Bose Premium Audio, θερμαινόμενο τιμόνι, πανοραμική γυάλινη οροφή και σύστημα ενεργής προσαρμογής προβολέων LED.
Το νέο Honda ZR-V με τον κομψό εξωτερικό σχεδιασμό έχει μήκος 4.568 χλστ., πλάτος 1.840 χλστ., ύψος 1.620 χλστ. και μεταξόνιο 2.657 χλστ. Σύγχρονο παρουσιάζεται και το εσωτερικό του, το οποίο αριστεύει σε ποιότητα κατασκευής, τόσο σε υλικά, όσο σε συναρμογή και φινίρισμα. Οι χώροι που απολαμβάνουν όλοι οι επιβάτες του ZR-V είναι άνετοι ακόμα και όταν πρόκειται για πιο ψηλούς, μιας και στο πίσω κάθισμα υπάρχει αρκετό πλάτος, ύψος και αέρας για τα πόδια, συν του ότι το χαμηλό κεντρικό τούνελ εξυπηρετεί ακόμα πιο πολύ. Το πορτ μπαγκάζ έχει χωρητικότητα 390 λτ. και φτάνει έως τα 1.322 λτ. με πεσμένα τα πίσω καθίσματα.
Στα σημεία αναφοράς του νέου Honda ZR-V ανήκει και το full hybrid σύνολο e:HEV. Αποτελείται από ένα 2λιτρο ατμοσφαιρικό τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 143 PS και 186 Nm, μια ηλεκτρογεννήτρια και ένα ηλεκτροκινητήρα που αναλαμβάνει την κίνηση και έχει ισχύ 184 PS και 315 Nm. Το υβριδικό σύνολο μπορεί να εναλλάσσει μεταξύ των λειτουργιών EV, Hybrid και Engine Drive, ανάλογα τις συνθήκες οδήγησης. Όλα αυτά γίνονται εξαιρετικά ομαλά με τη συνδρομή και του κιβωτίου eCVT που λειτουργεί τέλεια και δίνει την αίσθηση στον οδηγό ότι πρόκειται για ένα γρήγορο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και όχι μονής σχέσης e-CVT. Το ZR-V επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 7,8 δευτερόλεπτα, φτάνει τα 173 χλμ./ώρα μέγιστης ταχύτητας, καταναλώνει σε μεικτές συνθήκες 5,7 λτ./100 χλμ. και εκπέμπει 130 γρ./χλμ. CO2 (83 ευρώ τέλη κυκλοφορίας). Επίσης, από τα πρώτα χιλιόμετρα που θα διανύσει ο οδηγός του ZR-V, αντιλαμβάνεται αμέσως ότι πρόκειται για ένα πολύ ισορροπημένο στο δρόμο SUV. Οι μηχανικοί της Honda έδωσαν ιδιαίτερη προσοχή στο στήσιμό του, έτσι ώστε να εμπνέει αμέσως εμπιστοσύνη, να είναι πολύ άνετο και σταθερό ανεξαρτήτως διαδρομής και ταχύτητας κίνησης.