Πάνε 24 χρόνια από την τελευταία φορά που το Coupe πέρασε τις πύλες του εργοστασίου για τελευταία φορά. Έκτοτε η Fiat βίωσε την άνοδο και την πτώση, για να ξαναμπεί -όπως όλα δείχνουν- στον δρόμο των επιτυχιών στο εγγύς μέλλον. Ήδη υπάρχουν πλάνα για επιστροφή του Punto. Γιατί όχι και του Coupe, λοιπόν, από τη στιγμή που η Honda περιμένει ήδη με το νέο Prelude;
Έτσι σκέφτηκε ο Theottle, αποτίνοντας φόρο τιμής στην «Ferrari του φτωχού». Η ψηφιακή απεικόνιση του digital designer μας κάνει να θέλουμε το Τορίνο να δίνει έγκριση…χθες, ταιριάζοντας ιδανικά τις ρηξικέλευθες γραμμές του Chris Bangle (ο ίδιος που όταν πήγε στην BMW, μάζευαν διαδικτυακά υπογραφές οι φίλοι της για να τον διώξουν) με τις σημερινές σχεδιαστικές επιταγές. Τα χαρακτηριστικά φώτα με το διπλό «καρούμπαλο» μπροστά, αλλά κυρίως τα trademarked διαγώνια τοποθετημένα κυκλικά (οβάλ LED εδώ, όπως LED και τα μπροστινά) πίσω, μας γυρνάνε στα 90’s. Το ίδιο κάνουν τα κοψίματα-σήμα κατατεθέν στα φτερά, ωστόσο οι ζάντες σε σχήμα σταυρού απουσιάζουν. Τη θέση τους παίρνει ένα ιδιαίτερα δυναμικό πολυάκτινο σχέδιο, που παραπέμπει σε εκείνο του ηλεκτρικού Abarth 500.
Επισήμως η Fiat δεν έχει κάνει την παραμικρή νύξη για αναβίωση του κουπέ, ειδικά από τη στιγμή που η κατηγορία βαίνει προς εξαφάνιση. Δημιουργία σαν το μυθικό 5κύλινδρο 20V Turbo Plus των 220 ίππων πάντως, δεν υπάρχει περίπτωση να ξαναδούμε. Για να μαθαίνουν οι νεότεροι και να θυμούνται οι παλιότεροι, το 5κύλινδρο, 20βάλβιδο υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ των 2.0 λίτρων απέδιδε 220 ίππους στις 5.750 σ.α.λ. και 310 Nm στις 2.500 σ.α.λ., επιταχύνοντας στα πρώτα 100 χλμ./ώρα εντός 6,3 δλ. και συνεχίζοντας μέχρι τα 250 χλμ./ώρα. Συγκριτικά, η Ferrari 348 TB απέδιδε 300 ίππους στις 7.200 σ.α.λ. και 324 Nm στις 4.200 σ.α.λ. από τον V8 των 3.402 κ.εκ., απαιτώντας 6,0 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα και φτάνοντας μέχρι τα 267 χλμ./ώρα.