Το ποσό των 20.000 ευρώ αποτελεί «ταβάνι» για μια μερίδα αγοραστών που θέλουν ένα καινούργιο αυτοκίνητο. Επιλογές υπάρχουν ουκ ολίγες σε mini, supermini και B-SUV, ωστόσο οι περισσότεροι που διαθέτουν αυτό το budget θέλουν όσο το δυνατόν περισσότερα σε εξοπλισμό, χώρους και ανέσεις γενικότερα. Ιδανικά ένα αυτοκίνητο που να είναι ευέλικτο για τις καθημερινές διαδρομές ρουτίνας τύπου «δουλειά – σπίτι – ψώνια», αλλά και να είναι ικανό να κάνει ταξίδια φορτωμένο χωρίς να ζορίζεται και να στριμώχνονται οι επιβάτες και οι αποσκευές.
Μια ιδανική πρόταση καινούργιου SUV που καλύπτει όλες τις παραπάνω ανάγκες, είναι το ανανεωμένο Hyundai Bayon. Στην αρχική έκδοση 1.2 MPi 79 PS πωλείται στην πολύ προσιτή τιμή των 18.790 ευρώ και το ατμοσφαιρικό μοτέρ επαρκεί για τις αστικές διαδρομές. Όσοι θέλουν περισσότερη δύναμη θα κατευθυνθούν απευθείας στο Bayon με τον 1.000άρη turbo των 100 ίππων, το οποίο βρίσκεται κοντά στο «όριο» των 20.000 ευρώ (από 20.290 ευρώ συγκεκριμένα). Ο πελάτης έχει έμμεσο όφελος και από την 5ετή εργοστασιακή εγγύηση απεριορίστων χιλιομέτρων που καλύπτει κάθε Bayon (όπως και όλα τα Hyundai γενικότερα). Επίσης, από την πρώτη έκδοση εξοπλισμού Premium δεν του λείπει απολύτως τίποτα και διαθέτει τα παρακάτω:
- 6 αερόσακους
- Αυτόματη έκτακτη πέδηση
- Υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας
- Φώτα ημέρας και θέσεως LED
- Αυτόματη ρύθμιση υψηλής και μεσαίας σκάλας φώτων
- Προειδοποίηση αναχώρησης προπορευόμενου οχήματος
- Οθόνη αφής 10,25 ιντσών
- Ψηφιακό πίνακα οργάνων
- Εργοστασιακό σύστημα πλοήγησης
- Hyundai Bluelink τηλεματικές υπηρεσίες
- Κάμερα οπισθοπορείας
- Αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω
- Air condition
- Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός/πίσω
- Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και θερμαινόμενους καθρέπτες
- Δερμάτινη επένδυση τιμονιού και λεβιέ ταχυτήτων
- Ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών με ελαστικά διαστάσεων 195/55
- Drive Mode Select
Το ανανεωμένο Hyundai Bayon απέκτησε πιο κομψό σχεδιασμό εξωτερικά μέσω των αλλαγών στο εμπρός και πίσω τμήμα του αμαξώματός του. Αυτό διατήρησε τις κόμπακτ και «βολικές» διαστάσεις του, με μήκος 4.180 χλστ., πλάτος 1.775 χλστ., ύψος 1.500 χλστ. και μεταξόνιο 2.580 χλστ. Το εσωτερικό αναβάθμισαν οι νέες υφασμάτινες επενδύσεις και οι ψηφιακές οθόνες για τον πίνακα οργάνων και το infotainment με την μεγαλύτερη οθόνη των 10,25 ιντσών (8 ιντσών πριν). Η κατασκευή της καμπίνας είναι γεροδεμένη, ενισχύοντας την στιβαρότητα που αποπνέει το αυτοκίνητο. Στα ατού του Bayon ανήκουν και οι χώροι του, αφού είναι σε θέση να φιλοξενήσει τέσσερα άτομα με ύψος άνω των 1,8 μ. χωρίς παραχωρήσεις. Μπόλικο και πρακτικό είναι με τη σειρά του το πορτ μπαγκάζ των 411 λίτρων.
Το πληρέστατο προφίλ του Hyundai Bayon των 20.290 ευρώ συμπληρώνει και ο γνωστός, δημοφιλής και αποδοτικός turbo βενζινοκινητήρας των 998 κ.εκ. Η ισχύς των 100 ίππων στις 6.000 σ.α.λ. και η ροπή των 172 Nm στις 1.500-3.500 σ.α.λ. είναι επαρκέστατες για το Bayon των 1.095 κιλών, με τον οδηγό να έχει την αίσθηση ότι το μοτέρ διαθέτει περισσότερη δύναμη. Ο 1.0 T-GDi ανεβάζει πρόθυμα στροφές, επιταχύνει σβέλτα το Bayon (0-100 χλμ./ώρα σε 10,7 δλ.) και κρατά εύκολα γρήγορους ρυθμούς στον αυτοκινητόδρομο. Αν ο οδηγός θέλει πιο άμεση απόκριση στο γκάζι και περισσότερο σφίξιμο στο τιμόνι θα επιλέξει την επιλογή Sport στο Drive Mode. Το μηχανικό αυτό σύνολο καίει σε πραγματικές συνθήκες 7,5 λτ./100 χλμ., ενώ με εκπομπές CO2 από 117 γρ./χλμ. τα τέλη κυκλοφορίας είναι μηδενικά. Παράλληλα το Bayon είναι σε θέση να στρίψει υπό πίεση και να ακολουθήσει πιστά τη χαραγμένη πορεία, με μικρές κλίσεις, μπόλικη πρόσφυση και ελεγχόμενες αντιδράσεις.