Η Mitsubishi δεν αναβίωσε τη Ralliart πριν 3 χρόνια για τους τύπους. Σκοπός αφενός ήταν η ενδυνάμωση ολόκληρης της γκάμας, αφετέρου η επιστροφή στους αγώνες. Και κάπου στο βάθος, η αναγέννηση του Evo. Μέχρι στιγμής έχουμε 2/3 και περιμένουμε, μάλλον μάταια, το Evo 11. Μέχρι τότε, θα πρέπει να βολευόμαστε με ειδικές εκδόσεις σαν το Pajero Sport Black Series Ralliart Edition.
H πιο σπορ εκδοχή του Pajero (ή Montero σε ορισμένες αγορές, βασισμένου στο L200) ξεχωρίζει κατευθείαν για το ιδιαίτερο παρουσιαστικό μέσα, αλλά κυρίως έξω. Το πακέτο «Ralliart» περιλαμβάνει πέρα από τα πλαϊνά αυτοκόλλητα στο αμάξωμα, λασπωτήρες με το λογότυπο εμπρός και πίσω, και λεπτομέρειες κόκκινου χρώματος στους προφυλακτήρες. Επίσης, το μαύρο χρώμα κυριαρχεί στις 18άρες ζάντες αλουμινίου, ενώ αδιαφιλονίκητος πρωταγωνιστής στην εμφάνιση του Ralliart Edition είναι τα -βγαλμένα από το αγωνιστικό Lancer Evo 3– αυτοκόλλητα στις πίσω πόρτες. Λιγότερα πράγματα στο εσωτερικό, όπου βρίσκουμε πατάκια με κόκκινο σιρίτι, ομπρέλα και καπέλο.
Κάτω από το καπό συναντάμε το υπερτροφοδοδοτούμενο πετρελαιοκίνητο μοτέρ των 2.4 λίτρων, με απόδοση 181 ίππους και 430 Nm. Η κίνηση όλως περιέργως, και ενώ το Pajero Sport συνδυάζεται με το σύστημα τετρακίνησης Super Select 4WD-II, μεταδίδεται μόνο στους πίσω τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου με 8 σχέσεων. Πόσο κοστίζουν όλα τα παραπάνω; Από 2.277.000 πέσος (37.151 ευρώ) στις Φιλιππίνες, όπου είναι ήδη διαθέσιμο. Σε άλλες αγορές δεν προβλέπεται να κυκλοφορήσει, καθώς ούτως ή άλλως το Pajero Sport απευθύνεται σε συγκεκριμένο καταναλωτικό κοινό.