Ως τα κατ’ εξοχήν οχήματα διακοπών γνωρίζουμε τα τροχόσπιτα, αυτοκινούμενα ή μη. Οι εναλλακτικές περιλαμβάνουν κατάλληλη διαμόρφωση και καλύμματα σε καρότσες pick up ή πτυσσόμενες σκηνές στις οροφές SUV. Ένας Νεοζηλανδός ακολούθησε την δεύτερη οδό, αλλά όχι με κάποιο crossover. Οι διακοπές του ήθελε να είναι μοναδικές. Οπότε εξόπλισε αναλόγως το Mitsubishi Lancer Evo 3 του!
Ο Pete Datlen απέκτησε πριν λίγο καιρό ένα Evo 3, στα χρώματα μάλιστα της Ralliart. H 3η εκδοχή του rally replica των «Τριών Διαμαντιών» παρουσιάστηκε το 1995, φέροντας αρκετές αναβαθμίσεις σε σχέση με το Evo 2. Το αεροδυναμικό πακέτο έγινε πολύ πιο επιθετικό, με μεγαλύτερες εισαγωγές στον εμπρός προφυλακτήρα και εντονότερη διαμόρφωση σε πλαϊνές ποδιές/πίσω προφυλακτήρα, ενώ σαφώς πιο αγωνιστικό προσανατολισμό απέκτησε και η αεροτομή. Αναβαθμίσεις χαρακτήριζαν και τον 4G63, ο οποίος είδε τη συμπίεση και το μέγεθος του υπερτροφοδότη να αυξάνονται.
Η ισχύς ανέβηκε στους 270 ίππους στις 6.250 σ.α.λ. και τα 309 Nm στις 3.000 σ.α.λ. (από 252 άλογα, ίδια ροπή), επηρεάζοντας αναλόγως θετικά τις επιδόσεις. Τα 100 χλμ./ώρα αποτελούσαν ζήτημα 5,5 δλ. και η τελική έφτανε στα 240 χλμ./ώρα, με τον 2λιτρο τούρμπο και το σύστημα τετρακίνησης να εκμεταλλεύονται στο έπακρο το χαμηλό βάρος των 1.260 κιλών. Αγωνιστικά τώρα, από όπου εμπνέεται οπτικά το συγκεκριμένο, το Evo 3 αποτέλεσε το εφαλτήριο για την κυριαρχία της Mitsubishi στο WRC, καθώς πίσω από το τιμόνι του ο Tommi Makinen κατέκτησε τον πρώτο από τους μετέπειτα τέσσερις τίτλους!
Ο Datlen τοποθέτησε στην οροφή μια από τις προαναφερθείσες σκηνές και αποφάσισε να γυρίσει τη χώρα, με μόνα εφόδια την καλή διάθεση, την όρεξη για εκδρομές και, φυσικά, το Evolution III.