Τα νέα SUV συνεχώς πληθαίνουν, όπως αντίστοιχα και τα μοντέλα με κινητήρες υβριδικής τεχνολογίας. Εξάλλου πρόκειται για ένα ιδανικό συνδυασμό για μια μεγάλη μερίδα αγοραστών που ψάχνουν ένα νέο αυτοκίνητο το οποίο να προσφέρει συν τοις άλλοις αρκετούς χώρους, να είναι πρακτικό και με αποδοτικό «εξηλεκτρισμένο» κινητήρα. Αν όλα αυτά συνδυάζονται και σε μια προσιτή τιμή αγοράς, τότε το όλο «πακέτο» δένει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.
Μια νέα πρόταση που είναι πλέον διαθέσιμη στην ελληνική αγορά, είναι το Fiat 600 Hybrid 136 HP, που έρχεται να γεφυρώσει το κενό που υπήρχε μεταξύ της υβριδικής έκδοσης των 100 HP και της αμιγώς ηλεκτρικής των 156 HP. Η τιμή του ξεκινάει από τις 25.500 ευρώ και είναι από τις χαμηλότερες της αγοράς για νέο SUV με αυτές τις προδιαγραφές. Στον στάνταρ εξοπλισμό του περιλαμβάνει 6 αερόσακους, σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος, ανίχνευση κόπωσης οδηγού, σύστημα διατήρησης της λωρίδας κίνησης, infotainment Uconnect με οθόνη αφής 10,25 ιντσών, ασύρματη συνδεσιμότητα Apple CarPlay και Android Auto, ψηφιακό πίνακα οργάνων με οθόνη 7 ιντσών, πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, cruise control, κλιματισμό, όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες κ.λπ.
Διαθέσιμα είναι τα πακέτα Comfort και Style, με στοιχεία για την ενίσχυση της άνεσης και του στιλ αντίστοιχα. Τις επιλογές του υποψήφιου αγοραστή ολοκληρώνει το κορυφαίο επίπεδο εξοπλισμού la Prima που περιλαμβάνει ακόμα δερμάτινα καθίσματα εκ των οποίων του οδηγού με ηλεκτρική ρύθμιση και λειτουργία μασάζ, ζάντες 18 ιντσών Diamond Cut και προβολείς Full LED. Επίσης το νέο Fiat 600 καλύπτεται με 5ετή εγγύηση για τα μηχανικά μέρη και ίσης διάρκειας οδική βοήθεια.
Ο ισχυρότερος 1.200άρης turbo κινητήρας αποδίδει 136 ίππους και ροπή 230 Nm, ισχύς που τονώνει ακόμα περισσότερο τις επιδόσεις του μοντέλου, εξασφαλίζοντας επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 8,5 δλ. και τελική ταχύτητα που αγγίζει τα 200 χλμ./ώρα. Το βασικό συστατικό του υβριδικού συστήματος είναι ο 3κύλινδρος βενζινοκινητήρας των 1.199 κ.εκ. που λειτουργεί στο θερμοδυναμικό κύκλο Miller και χρησιμοποιεί τούρμπο με πτερύγια μεταβλητής γεωμετρίας (VGT), επικουρούμενος από ηλεκτρικό κινητήρα 48V και 29 HP. Χάρη στην τοποθέτηση του τελευταίου στο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη με τις 6 σχέσεις, το 600 Hybrid μπορεί να κινείται αμιγώς ηλεκτρικά σε ταχύτητες μέχρι 30 χλμ./ώρα και για απόσταση 1 χιλιόμετρο, εφόσον δεν επαναφορτιστεί αυτόματα η μπαταρία. Ωστόσο ειδικά στις αστικές μετακινήσεις η μπαταρία επαναφορτίζει συνέχεια, κάθε φορά που ο οδηγός σηκώνει το πόδι του από το γκάζι και το αυτοκίνητο ρολάρει ή με το πάτημα του φρένου, που σημαίνει ότι συνολικά διανύει πολύ μεγαλύτερες αποστάσεις ηλεκτρικά. Σύμφωνα με τη Fiat, το 600 Hybrid 136 HP σε μικτή χρήση καταναλώνει 4,8 λτ./100 χλμ., όσα ακριβώς και η έκδοση των 100 HP. Χωρίς αλλαγή παραμένουν και οι εκπομπές CO2 στα 109 γρ./χλμ., τιμή που συνεπάγεται μηδενικά τέλη κυκλοφορίας και ελεύθερη καθημερινή κυκλοφορία στο δακτύλιο της Αθήνας.