Η Hyundai παρουσιάζει την οπτική της για τη σχεδιαστική ταυτότητα των μελλοντικών της μοντέλων, δείχνοντας ταυτόχρονα την πίστη της για το υδρογόνο. Το πρωτότυπο Initium κάνει και τα δύο, φανερώνοντας παράλληλα την έλευση ενός νέου μοντέλου στη γκάμα της κορεατικής φίρμας.
Το Initium ξεχωρίζει για το τετραγωνισμένο μοτίβο, τις έντονες ακμές και τις ευθείες γραμμές στο αμάξωμα, με τη φωτεινή ταυτότητα των LED να δίνει τον τόνο. Οι κύβοι που σχηματίζουν τα LED σε φωτιστικά σώματα (μαζί με το «+» που σχηματίζουν, ως σήμα-κατατεθέν των υδρογονοκίνητων Hyundai) μάσκα και εμπρός προφυλακτήρα χαρακτηρίζουν τη σχεδίαση, συνοδευόμενα από την έντονη κλίση σε πίσω κολώνες-παρμπρίζ και αεροδυναμικά σχεδιασμένες ζάντες 21 ιντσών. Είναι χαρακτηριστικό πως η τετράγωνη λογική απαντάται μέχρι στα LED της σχάρας οροφής, υπογραμμίζοντας το ρόλο που θα παίξει η εν λόγω τεχνοτροπία στα μελλοντικά Hyundai.
Από το εσωτερικό δεν έχουμε εικόνα, ωστόσο οι Κορεάτες δηλώνουν πως οι πίσω επιβάτες απολαμβάνουν πλούσιους χώρους, έχοντας στη διάθεσή τους μέχρι καθίσματα με ρυθμιζόμενη κλίση. Φυσικά η ενιαία διάταξη των οθονών στην κορυφή του ταμπλό θεωρείται αυτονόητη, όπως και η παρουσία υπερσύγχρονων συστημάτων ασφαλείας. Η Hyundai δίνει έμφαση σε αυτό τον τομέα (της ασφάλειας, δηλαδή), τονίζοντας την παρουσία 9 αερόσακων, την πολυστρωματική κατασκευή του εμπρός μέρους και τις ενισχύσεις σε πόρτες-πλαϊνά σημεία του σασί.
Την κίνηση του Initium Concept αναλαμβάνει ένας ηλεκτροκινητήρας 204 ίππων, ο οποίος αντλεί ενέργεια από την καύση υδρογόνου. Για την ακρίβεια από μπαταρία, της οποίας ο ηλεκτρισμός παράγεται από H2. Το Initium ανήκει στην κατηγορία των FCEV (Fuel Cell Electric Vehicles), δίχως η Hyundai να αναφέρει χωρητικότητα συστοιχίας ή μέγεθος κυψελών καυσίμου. Αυτό που αναφέρει είναι ότι η μέγιστη αυτονομία ξεπερνά τα 650 χλμ. Με άλλα λόγια, το Initium «φωτογραφίζει» τον διάδοχο του Nexo. Η έναρξη της παραγωγής προγραμματίζεται για την επόμενη χρονιά.