Η μανία με τους τεράστιους τροχούς δεν φαίνεται να έχει γιατρειά. Το αντίθετο, βασικά, καθώς όλο και περισσότερα αυτοκίνητα εξοπλίζονται με πελώριες ζάντες και ελαστικά με προφίλ φλούδας. Τάση, η οποία δεν περιορίζεται σε κατηγορίες που θα μπορούσε να πει κάποιος ότι ταιριάζουν τέτοιοι τροχοί (sportscars, supercars), αλλά επεκτείνεται και σε segments όπου μοιάζουν εντελώς παράταιροι. Μιλάμε φυσικά για SUVs και λιμουζίνες, Rolls-Royce Cullinan περιλαμβανομένης.
Την Cullinan δεν σου πάει η καρδιά να την πας στα χώματα και τις λάσπες, άσχετα που η ίδια μπορεί εύκολα να τα βγάλει πέρα. Ελάχιστοι αγοραστές premium SUVs, ασχέτως των συστημάτων και των δυνατοτήτων που διαθέτουν, θα τα βγάλουν εκτός δρόμου. Αντίθετα, πολλοί είναι εκείνοι που προτιμούν να τα βελτιώνουν, ανεβάζοντας την ισχύ και κάνοντας πιο «ασφάλτινη» την εμφάνιση. Εδώ έχουμε μόνο το δεύτερο, με αμφιβόλου αισθητικής (για πρακτικής ούτε λόγος) αποτελέσματα.
Η Platinum Motorsport Group αποφάσισε να βελτιώσει την Cullinan, τοποθετώντας μια τετράδα 24άρες ζάντες και αλλάζοντας το λογισμικό της αερανάρτησης, ώστε να έρθει το αυτοκίνητο ένα σαμάρι μακριά από το «κρακ». Όπως βλέπουμε, τα λάστιχα πλέον οριακά δεν βρίσκουν στους θόλους – κι αυτό με το αυτοκίνητο ακίνητο και στο ίσιωμα. Φανταστείτε το να περνάει από ανώμαλο δρόμο, τι αγώνα θα πρέπει να κάνει η ανάρτηση για να φέρει βόλτα τα φορτία και να εξασφαλίσει επίπεδα άνεσης, αντάξια του ονόματος «Rolls-Royce». Κατά πάσα πιθανότητα να μην τα καταφέρνει σε κανέναν από τους δυο τομείς, αλλά περί ορέξεως…
Αλλαγές κάτω από το καπό δεν αναφέρονται, οπότε συμπεραίνουμε πως ο twinturbo V12 των 6.75 λίτρων παραμένει στα 600 άλογα και τα 900 Nm (η Black Badge, στην οποία βασίζεται). Υπό κανονικές συνθήκες το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 5,1 δλ., όμως με τόσο μεγαλύτερους τροχούς δεν αποκλείεται η κατάμαυρη που βλέπουμε να χάνει σε επιτάχυνση. Η τελική δεν αντιμετωπίζει τέτοια ζητήματα, καθώς ούτως ή άλλως περιορίζεται στα 250 χλμ./ώρα.