Το Hyundai i30 έχει δύο σημαντικές πρωτιές στην κατηγορία των μικρομεσαίων χάτσμπακ. Είναι Νο1 σε ταξινομήσεις φέτος στο C-Segment στην Ελλάδα για το πρώτο 8μηνο, ενώ στην αρχική του έκδοση πωλείται στη χαμηλότερη τιμή από όλα τα 5θυρα μικρομεσαία. Παράλληλα, αποτελεί μια πολύ καλή πρόταση αγοράς οικογενειακού αυτοκινήτου με λίγα χρήματα και πρόκειται για ένα αξιόπιστο αυτοκίνητο συνοδευόμενο με 5 χρόνια εργοστασιακής εγγύησης απεριορίστων χιλιομέτρων.
Μετά την πρόσφατη ανανέωση που δέχτηκε εκσυγχρονίστηκε σχεδιαστικά, τεχνολογικά και απέκτησε περισσότερο εξοπλισμό, παρέχοντας ακόμα πιο πολλά σε ασυναγώνιστες τιμές. Αυτές ξεκινούν από τις 20.590 ευρώ (με την έκπτωση των 1.000 ευρώ) στην έκδοση 1.5 MPi 96 hp Premium, ποσό που συναντάται σε πολλά supermini με μικρότερα αμαξώματα και χώρους. Όσο για τον εξοπλισμό του ανήκουν τα πάντα:
- 6 αερόσακοι
- Αυτόνομη πέδηση
- Υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας
- Αυτόματο άναμμα φώτων
- Ψηφιακός πίνακας οργάνων
- Infotainment με οθόνη 10,25 ιντσών
- Πλοήγηση
- Σύστημα τηλεματικής Hyundai Bluelink
- Τρεις θύρες USB
- Ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι καθρέπτες
- Air condition
- Αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός & πίσω
- Ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών
Ιδιαίτερα προσεγμένο είναι το Hyundai i30 και από πλευράς ποιότητας. Μαλακές σε υφή επιφάνειες συναντώνται στο ταμπλό και στο άνω τμήμα των θυρών, ενώ η γεροδεμένη συναρμογή ενισχύει τη στιβαρή κατασκευή του αυτοκινήτου. Τα επιμέρους χειριστήρια συμβάλλουν στην πολύ καλή εργονομία, μαζί με την εύχρηστη και σύγχρονη οθόνη αφής των 10,25 ιντσών του infotainment. Θετικά κρίνεται και από πλευράς χώρων, μιας και τέσσερα άτομα με ύψος άνω του μέσου όρου θα μετακινηθούν χωρίς παραχωρήσεις. Αρκετό είναι με τη σειρά του και το πορτ μπαγκάζ των 395 λίτρων (1.301 λτ. με αναδιπλωμένα τα πίσω καθίσματα).
Τα άνετα χαρακτηριστικά του Hyundai i30 ενισχύουν περεταίρω και οι «απορροφητικές» του αναρτήσεις, γιατί φιλτράρουν με πολύ καλό τρόπο τις διάφορες ανωμαλίες των δρόμων. Επιπλέον, το αυτοκίνητο παρουσιάζεται πολύ σταθερό σε ταχύτητες αυτοκινητόδρομου, ενώ στις στροφές εμφανίζει ουδετερότητα, ακόμα και σε απότομες αλλαγές φορτίου. Όσο για τον τετρακύλινδρο ατμοσφαιρικό 1.500άρη κινητήρα, απευθύνεται στο πιο «παραδοσιακό» κοινό που δεν θέλει turbo downsized μηχανικό σύνολο. Ο 1.5 MPi D-CVVT αποδίδει 96 PS/6.000 σ.α.λ. και 139 Nm/3.500 και συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 ταχυτήτων. Επιταχύνει στο 0-100 χλμ./ώρα σε 13,4 δλ. και φτάνει τα 178 χλμ./ώρα τελικής, με μεικτή εργοστασιακή κατανάλωση 6,2 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 141 γρ./χλμ.