Η πορεία της Polestar δεν έχει εξελιχθεί όπως αρχικά προοριζόταν. Οι πωλήσεις αποδείχθηκαν τόσο χαμηλές, ώστε η Volvo αναγκάστηκε να κάνει γενναίες περικοπές στα διαθέσιμα κονδύλια. Εξαρχής, βέβαια, το έργο του premium υπο-brand των Σουηδών δεν ήταν εύκολο. Μια καινούργια μάρκα, άγνωστη στο αγοραστικό κοινό, να παλεύει με «θηρία» επιπέδου BMW, Mercedes, Porsche και Tesla. H τελευταία πάντως, κάπως έτσι ξεκίνησε. Και οι δηλώσεις του απερχόμενου CEO της Polestar, σχετικά με την ποιότητα κατασκευής των αυτοκινήτων, είναι σαν να τη «φωτογραφίζει».
O Thomas Ingenlath σύντομα θα αποχωρήσει από την ηγεσία της Polestar, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως θα πει κακίες. Το αντίθετο, μόνο τα καλύτερα δηλώνει για τη σουηδική φίρμα, υπερασπιζόμενος φυσικά και τις δικές του επιλογές. O Ingenlath παραχώρησε συνέντευξη στο The Drive, όπου ρωτήθηκε -μεταξύ άλλων- σχετικά με την ποιότητα των Polestar και τον τρόπο που τοποθετούνται στην αγορά. Και εκεί, ο Σουηδός CEO δεν μάσησε ούτε μισή κουβέντα: «Θα ανταγωνιστούμε τις premium γερμανικές μάρκες. Έχουμε προτάσεις στη γκάμα, που απευθύνονται σε όσους θέλουν κάτι διαφορετικό και κοιτούν εναλλακτικές μάρκες. Δεν φτιάχνουμε φτηνιάρικα αυτοκίνητα, αυτό είναι το μόνο σίγουρο». Ποιες εναλλακτικές μάρκες, που ανταγωνίζονται τους Γερμανούς, με προβλήματα ποιότητας ξέρουμε;
O Ingenlath δεν κατονόμασε την Tesla μεν, αλλά στη συνέχεια έκανε μια σύγκριση μεταξύ του Polestar 2 και του Model 3: «Το Model 3 έχει σχεδιαστεί εξαιρετικά για να είναι φθηνό στην παραγωγή του. Αλλά δεν είναι δυνατόν να φτιάχνεις μια οθόνη, ας πούμε, και να την πουλάς σαν το πιο τεχνολογικά προηγμένο στοιχείο που κυκλοφορεί. Λείπουν βασικά χαρακτηριστικά από το infotainment, τα οποία χρεώνονται 500 δολάρια. Εμείς δεν ακολουθούμε τέτοιες τακτικές. Αναγνωρίζουμε ότι είναι μια εξαιρετική κίνηση marketing πάντως, που πλασάρεται το αυτοκίνητο για high-tech ενώ στην ουσία προτεραιότητα είναι η μείωση του κόστους. Στο δικό μας (σ.σ. το Polestar 2) βλέπεις ξεκάθαρα ότι δεν υπάρχουν περικοπές, ότι είναι πιο ποιοτικό». Η διαφορά στις πωλήσεις μεταξύ των δυο τους, όμως, μάλλον δείχνει ότι η Tesla διαβάζει -πολύ- καλύτερα την αγορά.