Το Hyundai Ioniq 5 N έχει μπει με πολύ μεγάλη φόρα στις κόντρες, παρασέρνοντας σχεδόν τα πάντα στο διάβα του. Το Audi RS 7 θέλησε να αμφισβητήσει την κυριαρχία του Κορεάτη, καταφέρνοντας να το πετύχει σε αρκετά καλό βαθμό. Στο τέλος, όμως, το ισχυρότερο Hyundai όλων των εποχών ήταν αυτό που μίλησε.
Το RS 7 δεν το λες ανυπεράσπιστο απέναντι στο Ioniq 5 N, καθώς βρίσκεται πολύ κοντά σε ισχύ. Ο 4.0 V8 twinturbo παράγει 630 ίππους (στο Performance) και 850 Nm, ξεπερνώντας σε ροπή τα 740 Nm των δυο ηλεκτροκινητήρων! Από ιπποδύναμη κερδίζει το Hyundai, αλλά μόνο με τη χρήση του N-Grind Boost και για 10 δλ., που αυξάνουν το γκάζι στα 650 άλογα και τα 770 Nm. Σε ροπή, δηλαδή, ούτε με «overboost» δεν υπερτερεί το κορυφαίο Ioniq. Όταν, δε, βάλουμε και το βάρος στην εξίσωση, τότε το Audi αρχίζει να δείχνει σαν φαβορί (2.065 κιλά έναντι 2.235).
Η πρώτη αναμέτρηση δείχνει κατευθείαν τη δυναμική του RS 7 και το πόσα ζόρια βάζει στο Ioniq 5 N, παίρνοντας τη νίκη. Στη δεύτερη ο οδηγός του Hyundai κάνει καλύτερη εκκίνηση και απαντά, ενώ και στην τρίτη το σκηνικό επαναλαμβάνεται χαρίζοντας συνολικά την επικράτηση στο EV, με σκορ 2-1. Στις ρεπρίζ πάλι βγαίνει μπροστά το RS 7, αλλά με την προϋπόθεση ότι το Ioniq 5 N αλλάζει σχέσεις χειροκίνητα μέσω του εικονικού κιβωτίου. Στο αυτόματο mode χάνεται στον ορίζοντα, αφήνοντας το Audi να παλεύει με τη διαφορά. Ακριβώς το ίδιο γίνεται στο φρενάρισμα, αλλά εις βάρος του Hyundai.