Η κατηγορία των SUV είναι με διαφορά η πιο δημοφιλής και στην Ελλάδα, όπου το πρώτο τρίμηνο του 2024 το μερίδιό της έχει αγγίξει το 57% με συνολικές ταξινομήσεις 20.885 οχημάτων. «Μπροστάρηδες» είναι τα μικρά SUV με μερίδιο 30,47% και 11.174 ταξινομήσεις, ενώ best seller είναι το Peugeot 2008. Ο «λέοντας» των B-SUV μετά την ανανέωση που δέχτηκε απέκτησε ακόμα περισσότερο ενδιαφέρον από την πρώτη κιόλας έκδοσή του.
Στη βάση της γκάμας βρίσκεται το 1.2 PureTech 100 Active στην πολύ λογική τιμή των 24.100 ευρώ. Άλλωστε πρόκειται για ένα Β-SUV ανώτερης κλάσης, χαρακτηριστικό που γίνεται άμεσα αισθητό και ορατό, τόσο όταν το αντικρίζει κανείς, όσο και όταν βρίσκεται μέσα σε αυτό και το οδηγεί. Παράλληλα ο στάνταρ εξοπλισμός του είναι πληρέστατος σε όλους τους τομείς και συγκεκριμένα διαθέτει τα παρακάτω στοιχεία:
- 6 αερόσακους
- Σύστημα αυτόνομου φρεναρίσματος
- Ενεργό σύστημα υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας
- Σύστημα αναγνώρισης σημάτων κυκλοφορίας
- Οθόνη αφής 10 ιντσών με Navigation 3D
- Κάμερα οπισθοπορείας
- Αισθητήρες στάθμευσης πίσω
- Φώτα LED εμπρός – πίσω
- Αυτόματη λειτουργία προβολέων υαλοκαθαριστήρων
- Αυτόματος κλιματισμός
- Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός – πίσω
- Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι και αναδιπλούμενοι καθρέπτες
- Ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών
Το νέο 2008 μαγνητίζει αμέσως τα βλέμματα με την «άγρια» εμφάνισή του εξωτερικά, την οποία τονίζουν μπροστά η μεγάλη μάσκα και τα νέα φώτα LED ημέρας με τις τρεις «νυχιές» εκατέρωθεν του προφυλακτήρα. Το ίδιο «λιονταρίσιο» μοτίβο συναντάμε και στα LED των πίσω φαναριών, ενώ το μυώδες αμάξωμά του ενισχύουν τα νεύρα που διατρέχουν τις πλευρικές του επιφάνειες. Ανάλογα συναρπαστικό είναι και το εσωτερικό του Peugeot 2008, όπου οι «καλλιτέχνες» της γαλλικής φίρμας έχουν δώσει ρεσιτάλ σχεδιασμού, συνδυασμένου με ποιότητα κατασκευής ανώτερου επιπέδου. Θαρρεί κανείς πως μπαίνει σε εσωτερικό μικρομεσαίου SUV πολυτελείας και όχι μικρού, γεγονός που συμβάλλει και η ευρυχωρία. Είναι σε θέση να καλύψει άνετα τις μεταφορικές ανάγκες τεσσάρων ατόμων μαζί με τις αποσκευές τους στο μεγάλο χώρο αποσκευών των 434 λίτρων.
Ιδιαίτερα θετικές είναι οι κριτικές που αποσπά το Peugeot 2008 και στον τομέα της οδικής συμπεριφοράς. Από τη μια πλευρά είναι πολύ ευχάριστο στην οδήγηση, ενώ από την άλλη δεν κουράζει και παρέχει αυξημένες ανέσεις σε συνθήκες ταξιδιού. Το πάτημα, η σταθερότητα, η στιβαρότητα του πλαισίου και ο συνδυασμός κρατήματος – άνεσης έχουν συνδυαστεί με ένα τρόπο που μοιάζει σαν να έχει καλά κρυμμένη η Peugeot μια μαγική «συνταγή». Ταυτόχρονα ο τρικύλινδρος 1.2 τούρμπο κινητήρας ταιριάζει κατάλληλα, αφού παρέχει επαρκέστατη ισχύ δίχως να κροταλίζει ή να ενοχλεί. Ο βασικός 1.2 PureTech παράγει 100 άλογα και κυρίως, 205 Nm ροπής από τις 1.750 σ.α.λ. Συνδυάζεται αποκλειστικά με το -σαφέστατο σε αίσθηση- 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο, εξασφαλίζοντας επιτάχυνση στα 0-100 χλμ./ώρα εντός 11,0 δλ. και μέγιστη ταχύτητα 185 χλμ./ώρα με μεικτή εργοστασιακή κατανάλωση 5,4 λτ./100 χλμ. και 123 γρ./χλμ. CO2 (79 ευρώ τέλη κυκλοφορίας). Πιο πάνω τοποθετείται το μοτέρ 1.2 PureTech 130 EAT8, το ντίζελ 1.5 BlueHDi 130 EAT8 και το αμιγώς ηλεκτρικό e-2008 156 hp.