Κάθε τι στο αυτοκίνητο απαιτεί τακτική συντήρηση και ελέγχους, διαφορετικά αργά ή γρήγορα θα εμφανιστούν μικρά ή μεγαλύτερα προβλήματα. Από την κατάσταση των ελαστικών και του κινητήρα, έως και τους υαλοκαθαριστήρες. Τα πολυκαιρισμένα και φθαρμένα μάκτρα αδυνατούν να καθαρίσουν αποτελεσματικά το εμπρός παρμπρίζ ή και το πίσω σε όσα αυτοκίνητα διαθέτουν. Για αυτό πρέπει να αντικαθίστανται κάθε χρόνο γιατί λόγω χρήσης και ζέστης τους θερινούς μήνες τα λάστιχά τους ξεραίνονται. Ωστόσο υπάρχει και το ενδεχόμενο οι υαλοκαθαριστήρες να είναι καινούργιοι, αλλά τα μπεκ να είναι βουλωμένα, με αποτέλεσμα να ψεκάζουν από ελάχιστο έως καθόλου νερό.
Τα άλατα που συσσωρεύονται από το νερό της βρύσης που γεμίζουν οι περισσότεροι οδηγοί το σχετικό δοχείο, όπως και τα άλατα από τη βροχή έχουν ως αποτέλεσμα να βουλώνουν οι ακίδες των μπεκ και οι σωληνώσεις. Έτσι μπορεί ο οδηγός πατώντας το μοχλό των υαλοκαθαριστήρων να ακούει το μοτεράκι του μηχανισμού, αλλά να μη βλέπει νερό. Τι γίνεται λοιπόν σε αυτή την περίπτωση;
Μία λύση με πολύ μικρό κόστος της τάξεως των 0,30-0,50 ευρώ μπορεί να δώσει ένα μικρό μπουκάλι ξιδιού. Για την αφαίρεση των επιφανειακών αλάτων στα μπεκ πάρτε ένα μαλακό σφουγγάρι και ρίξτε σε αυτό ξύδι για να τρίψετε απαλά τις ακίδες των μπεκ. Επαναλάβετε και ξεπλύνετε. Κατόπιν αδειάστε το ξύδι στο δοχείο των υαλοκαθαριστήρων και συμπληρώστε με νερό, κατά προτίμηση ελάχιστα χλιαρό. Πιέστε αρκετές φορές το διακόπτη των υαλοκαθαριστήρων (με τους υαλοκαθαριστήρες σηκωμένους αν προτιμάτε) μέχρι να απομακρυνθούν τα άλατα.
Η καλύτερη λύση για να αποφύγετε όλη αυτή τη διαδικασία, είναι να ρίχνετε στο δοχείο των υαλοκαθαριστήρων απιονισμένο νερό, το οποίο έχει ένα πολύ μικρό κόστος της τάξεως των 1,20 ευρώ το δοχείο των 4 λίτρων. Εκτός από το ότι δεν γεμίζουν άλατα οι σωληνώσεις και τα μπεκ, το παρμπρίζ καθαρίζει καλύτερα. Για ακόμα καλύτερα αποτελέσματα προσθέστε και καθαριστικό παρμπρίζ για να απομακρύνονται πιο εύκολα τα έντομα και οι βρωμιές.