Οι Κινέζοι αποτελούν το μεγαλύτερο πονοκέφαλο για τους Ευρωπαίους (κι όχι μόνο) κατασκευαστές, έχοντας φτάσει ολόκληρες κυβερνήσεις σε σημείο να παίρνουν μέτρα εναντίον τους. Ζήτημα χρόνου ήταν να αρχίσουν να πέφτουν μηνήσεις, με τη VW να κάνει την αρχή και να στέλνει στα δικαστήρια δικούς της ντίλερ.
Η φίρμα από το Βόλφσμπουργκ κινήθηκε νομικά εναντίον αντιπροσώπου της, μετά από την απόφασή του να εισάγει στη Γερμανία 22 ID.6. Το μοντέλο αυτό κατασκευάζεται από τη VW-FAW στην Κίνα, αποκλειστικά για την Κίνα. Ο Gregory Brudny, περί ου ο λόγος, έφερε στην έδρα των VW ένα αυτοκίνητο σημαντικά μεγαλύτερο του ID.4 (επιμηκυσμένη εκδοχή του είναι το ID.6 εξάλλου, στα 4.876 χλστ.) σε τιμή χαμηλότερη του ID.3! Το μικρότερο ID. ξεκινά στη Γερμανία από τις 39.995 ευρώ (χωρίς τις επιδοτήσεις), ενώ το ID.6 στην Κίνα από τις 259.888 γουάν – ήτοι 33.700 ευρώ. Το δε ID.4; Από τις 40.335 ευρώ (δεν είναι τυπογραφικό, όντως τόσο κοντά με το ID.3 σε τιμή), ενώ το ID.5 από τις 48.970 ευρώ.
Οι τιμές που ο δαιμόνιος ντίλερ ήθελε να πουλήσει τα ID.6 δεν δημοσιεύονται, αλλά προφανώς ήταν τέτοιες που έκαναν το νομικό τμήμα του γερμανικού κολοσσού να δράσει τάχιστα. Οι μηνύσεις κατατέθηκαν άμεσα για κατηγορίες περί αθέμιτου ανταγωνισμού και παραβίαση δικαιωμάτων, καθώς τα αυτοκίνητα εισήχθησαν χωρίς να υπάρχει καμιά σχετική άδεια από τη VW. Η υπόθεση εκδικάστηκε και δικαίωσε πανηγυρικά τη «ΦαουΒε», με τον αντιπρόσωπο να καλείται αρχικά να παραδώσει τα 22 αυτοκίνητα στις αρχές. Η VW θέλει να καταστραφούν κιόλας, προκειμένου να αποφευχθούν καιροσκόποι που μπορεί να τα πάρουν στα χέρια τους, αλλά και την επιβολή υψηλού προστίμου στον Brudny (5.000-10.000 ευρώ).