Οι οθόνες των σύγχρονων αυτοκινήτων συγκεντρώνουν σχεδόν τα πάντα από λειτουργίες. Μια τακτική που έχει επικριθεί πολλάκις τόσο για την έλλειψη ευχρηστίας, όσο κυρίως για την απόσπαση της προσοχής του οδηγού από το δρόμο. Μέχρι τώρα μόνο τα φώτα δεν είχαμε δει να μετακομίζουν στην οθόνη, αλλά πλέον έπεσε και αυτό το οχυρό.
Μετά τον κλιματισμό, το ηχοσύστημα, τα συστήματα ασφαλείας και τη συντριπτική πλειονότητα των λειτουργιών στο αυτοκίνητο, ο έλεγχος και των προβολέων περνάει από το μόνιτορ του ταμπλό. Την παγκόσμια πρώτη κάνει το νέο Chevrolet Colorado, δείχνοντας τη λογική που θα ακολουθούν από εδώ και στο εξής τα μοντέλα του Αμερικανού κατασκευαστή, ενδεχομένως και οι υπόλοιποι της General Motors. Το κουμπί «on-off» που βλέπουμε στα κουμπιά κάτω από την οθόνη, ανάμεσα σε αυτό του θερμαινόμενου καθίσματος για το συνοδηγό και τη ρύθμιση για ροή αέρα προς τα πόδια, αφορά τη λειτουργία των προβολέων. Ο εναπομείναν διακόπτης πίσω από το τιμόνι φιλοξενεί μόνο τα φλας και τους υαλοκαθαριστήρες, εγκαταλείποντας τόσο το περιστροφικό χειριστήριο για τις εναλλαγές στις σκάλες της φωτεινότητας, όσο και το τράβηγμα για τη στιγμιαία ενεργοποίηση της μεγάλης.
Το σκεπτικό της Chevrolet αναφέρει πως ο κλασικός διακόπτης απλούστατα δεν χρειάζεται πια, καθότι τα φώτα είναι αυτόματα (τουλάχιστον στη συγκεκριμένη έκδοση, λες κι οι υαλοκαθαριστήρες δεν είναι) τόσο στην ενεργοποίηση, όσο και στο πόσο φωτίζουν. Ο οδηγός μπορεί πια μόνο να επιλέγει αν θα ανάβουν (πχ στην επιβίβαση σε πλοίο, όπου τα σβήνεις για να μην τυφλώνεις τον κουμανταδόρο), αφήνοντας τα υπόλοιπα στα ηλεκτρονικά. Κύρια πηγή αντίλογου φυσικά, δεν είναι άλλη από το τί θα κάνει ο οδηγός σε περίπτωση που σβήσει η οθόνη ή μπλοκάρει το σύστημα.
Η παρουσία κουμπιού εξασφαλίζει σχετικά τη λειτουργία των φώτων σε περίπτωση αστοχίας της οθόνης, καθώς ο έλεγχος δεν γίνεται μέσω του μενού. Αν, όμως, μπλοκάρει το πάνελ κάτω από αυτή, όπως λόγου χάρη εξαιτίας υπερθέρμανσης (από υπερβολική έκθεση στον ήλιο), τότε πώς αναβοσβήνουν τα φώτα κατά τη βούληση του ανθρώπου; H GM δηλώνει πως έχουν γίνει εκτεταμένες δοκιμές, που εξασφαλίζουν την απρόσκοπτη λειτουργία του κομβίου κάτω από όλες τις συνθήκες. Η αμφιβολία, ωστόσο, παραμένει. Το ίδιο και η απορία σχετικά με το τι παραπάνω εξυπηρετεί μια τέτοια προσέγγιση, πέρα από την εξοικονόμηση χρημάτων λόγω του ενός λιγότερου διακόπτη στην κολώνα του τιμονιού.